Hi dames, Een vraagje. Wie weet heeft iemand hetzelfde gehad. We zijn nu sinds een paar maanden aan het proberen om zwanger te worden. Ik heb een regelmatige cyclus, deze duurt gemiddeld 27 dagen (af en toe wat korter, maar niet langer). Nu ben ik al 3/4 dagen overtijd (4 dagen vanaf dag "spotting", weet niet of dat als dag 1 wordt gezien). Voordat ik overtijd was dacht ik dat k zwanger was, doordat ik zoveel voelde in mn buik. Nu heb ik de afgelopen dagen ook weleens het gevoel had ongesteld te worden, maar dat gebeurde maar niet. Mn borsten voelen voller aan.. Af en toe pijntjes in mn buik, licht geweest in mn hoofd maar nu niet meer.. Ik heb negatief getest. Waarom zet mn menstruatie maar niet door?
Misschien een laat ei? Weet je wanneer je eisprong was door tempen of ovu testen? Kan ook door stress komen dat je later ongesteld wordt.
Je zou een keertje wat later ongesteld kunnen worden. Dat heeft iedereen wel eens of inderdaad een late eisprong en je hebt nog niet genoeg hcg om een positieve test te hebben. Het kan alle kanten op meid. Toen ik zwanger was dacht ik ook steeds ongesteld te worden, had soms hele erge krampen maar zette maar niet door. Hoop voor je dat alsnog positief test!
Lief van je. Ik geloof niet meer dat ik zwanger ben. Maar heb wel zoiets van laat mn menstruatie doorkomen, dan kan k weer verder😝