oke,.. het is niet zon heel erg probleem hoor, maar ben wel benieuwd of jullie dit weten.. SInds maart 2007 zijn wij gestopt met de pil (1,5 jaar) en na 9 maanden waren we zwanger maar dat werd een miskraam helaas, nu 9 maanden later was ik 3 dagen overtijd (na een vrij reg. cyclus 28,29) maar helaas werd ik na 4 dagen ongesteld,.. Nu ben ik dus 9 dagen verder gerekend vanaf 1e dag menstruatie, en nu heb ik al 2 dagen echt veel slijm waar je draden van kan maken enz. (sorry voor details)...en in mijn boxer wit/en slijmerig... Het kan dus niet mijn ovulatie zijn want dat is altijd rond dag 14/15.. hebben jullie AUB enig idee?... want soms word je na 1,5 jaar een beetje wanhopig
Hoi, goh... is niet zo makkelijk om daar een sluitend antwoord op te geven natuurlijk... Mss ben je nu heel eventjes zwanger geweest, en uiteindelijk toch ongi geworden, waardoor je cyclus een beetje van slag is of zo? Of wie weet heb je deze keer je ei wel vroeger dan anders? Gebruik je geen ovutesten? Ik voel me er echt rustiger en zekerder bij hoor, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Mss dus toch maar voor alle zekerheid even extra klussen? Succes! Sunnyke
weet je zeker dat het geen ovulatie is? het slijm kan je dan al 3 dagen van te voren hebben he? ik zou in ieder geval wel aan de klus gaan (al eens ovutesten geprobeerd?) grtz Ramona
Lijkt mij toch een ovulatie die aankomt hoor. Dat slijm kan je al dagen van te voren hebben en het kan ook zijn dat je deze maand gewoon eerder ovuleer. Ik heb het meestal rond dag 16 maar ook af en toe rond dag 12 of dag 18.Dus altijd tussen dag 12 en 18 en meestal rond dag 16. Lekker verwarrend.
Lieve mensen,... nadat ik jullie berichtjes heb gelezen ben ik toch even naar de kruitvat gereden en een ovul.setje gehaald....deze heb ik gedaan vanmiddag om ongeveer 2 uur... en wat denk je Na 3 SEC al een VETTE dik streep in het venster, nog dikker als de test streep...dat had ik dus echt niet verwacht, vergeleken met al mijn andere ovulatie is deze 5 a 6 dagen eerder, is dit wel normaal? EN dan nog een erg onzekere vraag, vanavond kunnen mijn vriend en ik pas klussen ivm werk enzo...is dit nu niet te laat?...en hoe zouden jullie de beste kansen benutten?... Ik ben zo benieuwd en help me aub.. ow ja alleen zaterdag en zondag geklust.. (maandag en dinsdag dus niet even extra info) Liefs pink
maar voordat je te vroeg juicht.....je hebt toch niet de ovutesten van het kruidvat (eigen merk) gebruikt he? want die geven bijna altijd positief gebruik de zoekfunctie maar eens op deze site over de kruidvat ovulatietest.. maar gewoon blijven klussen trouwens grtz