Verwarring....Bruinverlies en krampen

Discussion in 'Zwanger worden' started by meisje26, Mar 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Pfff geen idee wat ik met dit topic wil maar schrijf het toch even van me af.

Mijn NOD zou as wo 1 april zijn, wat een grap:) maar helaas begon ik afgelopen zaterdag met bruin bloedverlies en krampen, erg vreemd omdat ik bij mijn weten nooit zo een korte cyclus heb gehad van 24/25 dagen, maar goed haf ook flinke krampen erbij dus dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden! Gisteren ook heel d dag bruine afscheiding en ook vandaag weer bruine afscheiding. Vind t allemaal erg verwarrend wou dat mijn menstruatie gewoon doorzette...ik heb vanochtend wel kv testjes gekocht....maar twijfel of ik die ga gebruiken. Ik blijf ook die krampen houden op zijn tijd. Bij mijn vorige zwschappen heb ik ook allemaal gebloed maar dan een stuk later als ik al positief had getest...
    Dus ik zal t me allemaal wel inbeelden maar vind t toch allemaal verwarrend....

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    He vervelend meisje26! Ik weet helaas alles van bruinverlies, ik heb het iedere maand weer en helaas nog nooit positief uitgepakt! En ook ik deze cyclus maar 25 dgn! Maar lees op het forum wel geregeld meiden die het hadden en wel zwanger waren! Alleen vrees ik dat je buikkrampen echt geen goed teken zijn! Sorry waarschijnlijk is dit niet het antwoord waar je op hoopte... ik hoop van harte dat ik het mis heb en dat je gewoon zwanger bent! Sterkte met afwachten!

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Hey dame082,
    Ik hoop nergens op, weet dat dit geen goede voorbode is...
    Wat een lange weg zijn jullie al gegaan zeg! Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben!!
    Liefs

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Balen he steeds weer die teleurstelling :( ik hoop dat jullie ook snel ern positieve test in handen hebben! Wij lopen nu idd in het ziekenhuis voir de eerste onderzoeken...hopelijk snel duidelijkheid! In ieder geval komen we steeds een stapje dichterbij :) succes meis!

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Nou t lijkt erop dat t nu door gaat zetten😥
    Maar ik heb nog nooit zo een lange aanloop naar een menstruatie gehad...dagen buikpijn en oud bloedverlies...ik word er gek van...laat t nu maar gauw doorzetten dan zijn we er weer vanaf en op naar een volgende ronde!😀

Share This Page