Jaja zoals ik al zei, er zullen nog wel veeel vragen komen van mij, hier is de eerste. A.s zondag is mijn vruchtbaarste dag, uiteraard wordt er dan flink geklust maar wanneer kun je dan gaan testen? Het is dus niet zo ( sorry voor mijn onwetendheid) dat je gelijk daarna kunt testen want dan zou je dus negatief kunnen testen terwijl je misschien wel zwanger bent? En als je zaterdag, zondag en maandag zou klussen heb je dus eigenlijk het meeste kans? Ik hoop op een verlossend antwoord... Liefs Denise
Hallo! Je kan testen 14 dagen na je eispro,g (dit is je NOD : niet ongestelde dag, de dag waarop je je maandstonden moet krijgen). Hoeveel dagen telt je cyclus of ben je juist gestopt met de pil? Want dan moet je soms nog ontpillen en kan je cyclus lang zijn! Veel succes in ieder geval!
Ik ben pas sinds zondag gestopt met de pil, maar hoelang die nu duurt weet ik natuurlijk niet omdat ik al jaren de pil slik. Daar voor was mijn cyclus gewoon 28 dagen..
Het beste kun je testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden (maar het dus nog niet bent). Denk erom dat je dan alsnog negatief zou kunnen testen. En is je cyclus onregelmatig, ga dan van je langste cyclus uit!
Toen ik juist gestop was met de pil was mijn eerste cyclus 38 dagen! Dat is normaal want je lichaam moet het allemaal weer gewoon worden! Sommigen hebben direct een cyclus van 28 dagen, maar dit is zelden denk ik! Ik raad je aan om gewoon 1 keer om de 2 dagen te klussen en af te wachten. Als je je eisprong voelt kan je wel 14 dagen daarna een testje wagen! Succes!
als je niet zeker weet wanneer je ongesteld moet worden kun je 19 dagen na de seks testen. maar als je zeker weet wanneer je je ei hebt gehad kan dat 14 dagen na je ei. maar hou er wel rekening mee dat je cyclus inderdaad langer kan zijn! die van mij was gelijk 28 dagen dus het kan bij jou ook, maar er zijn ook vrouwen die heel lang moeten wachten.
Dank je wel voor jullie antwoorden! Het is namelijk zo dat ik voordat ik met de pil stopte, de pil al zeer regelmatig vergat, kwam zo voor dat ik hem 4 dagen niet innam, ik denk een soort bewust al. Nu was afgelopen zondag mijn laatste menstruatie dag, hierna heb ik dus geen pil meer geslikt, wel heb ik de hele week al last van een trekkend gevoel in mijn buik, gevoelige borsten en een overdreven moeheid. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Ik heb vanmorgen een test gedaan, negatief.. Ik weet het even niet meer, misschien iemand anders wel? Liefs Denise
lijkt me ook niet dat je zwanger bent nu. ontpillen kan wel dezelfde verschijnselen geven, dus dat lijkt me waarschijnlijker.
Nou, dan kun je niet zwanger zijn. Als je zondag nog ongesteld was, na de pil.. Je bent nu aan het ontpillen. Ik voelde toen ik met de pil stopte ook ineens vanalles. De eisprong, slijm, krampjes, gevoelige borsten.. Maar ja, dat zegt dus niks. Je moet eerst je lichaam leren kennen zonder pil. En je lichaam tijd gunnen te ontwennen.. Succes!
Hay meiden, Nou, vandaag mag ik volgens mijn banner testen, maar heb gister gependeld en als ik het goed heb gedaan, heeft ie aangegeven dat ik zondag kan testen....dus hopen dat dit weekend niet mijn ongi komt... Duimen allemaal he Liefs kweb