Helass net na een test doen toch ongesteld geworden :x . Snap er helemaal niets van.... Ga maar ff op bed liggen en proberen wat te slapen.. Liefs Britt
Was die test ook posi? Ach liefie ik snap je helemaal... had het helaas ook afgelopen ronde.. knuffel!
he meis las net je berichtje.... hele dikke digi knuffel van mij......ik leefde de laatste dagen zo met jullie mee... Ik heb ook de streepjes gezien en je bent echt niet gek....waarschijnlijk dus een vroeg miskraam.... Hopelijk kan je even goed uithuilen bij je mannetje! kus nina
Nee test gaf helemaal niets, ook niet na een half uur.. Kan maar niet ophouden met janken.. Dacht echt door de testen en gevoel dat het raak was...
och jee meisje wat erg!! Wat ontzettend balen is dit zeg!! Kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent... Arme Britt, vind het echt heel sneu voor je. Had zo gehoopt dat het raak was... Sterkte en slaap maar lekker, dat helpt... Veel liefs Mo
Ach meisie, wat naar...net als Natasja heb ik het ook gehad deze maand..... Probeer maar lekker even te slapen!
Britt, meiske toch. Wat ontzettend sneu voor jou en je mannetje. Ik had zo'n goede hoop voor jullie en zekers na de foto's van je testen. Rust maar lekker even uit en kom dan maar weer lekker met ons kletsen. Groetjes Monique
Hi meissie... Dit had ik niet verwacht... ik vind het heel erg!! Voor jou komt er ook ooit een dag dat het allemaal wel zo mag zijn!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij. Toys
Hoi Britt, Ik lees net je bericht. Wat ontzettend k..... Ik had zo voor je gehoopt dat het raak zou zijn. En de testen heb ik ook gezien, je kon echt een lijn zien. Raar hoor, maar misschien inderdaad een vroege miskraam. Huil maar lekker uit, dat lucht op. Liefs, Jaycey.