Goedemorgen dames, Gisteren zag ik opeens dit plekje in het mondje van mijn zoon. Ik dacht eerst dat het een restje maiswafel was maar toen ik zijn tandjes ging poetsen wilde het niet weg. Het lijkt ook zijn hele tandvlees omlaag te drukken . Ik poets altijd goed zijn tandjes en zoontje krijgt geen suiker, zoete drankjes of een melk fles. Wel heeft hij afgelopen week de waterpokken gehad. Zou dit misschien een waterpok kunnen zijn? Ik ben behoorlijk ik de stress omdat het er plotseling zit en ik niet weet wat het is. Naar de tandarts zou ook 1 groot drama worden Misschien dat iemand dit herkend en me gerust kan stellen.... Bedankt alvast!
Een waterpok, aft of een pit/zaadje ofzo die erin vast zit? Ik zou even afwachten of het over een paar dagen minder is, en anders even langs de huisarts. Maar het is echt niet nodig om hiervan te stressen hoor! Relax, het is vanzelf gekomen en gaat ook vast vanzelf weer weg.
Bedankt voor jullie reacties! Het wit/gele plekje is met tandjes poetsen toch los gekomen. Nu is alleen In tandvlees dus helemaal omlaag bij het tandje Ik vermoed toch iets van een waterpokje of misschien wel een aft wat iemand aangaf. Nu maar hopen dat het tandvlees weer mooi terug om hoog trekt en het niet gaat ontsteken.