anti-conceptie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door hopes, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke anti-conceptie voordat je besloot zwanger te worden

1. condoom

2. pil

3. spiraal

4. implanon

5. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Hallo,

Ik vraag me af of de soort anti-conceptie invloed heeft op de periode die het duurt om zwanger te worden...

Ik had zelf een implanon in mijn arm... is er inmiddels al 2,5 jaar uit maar nog niet zwanger...

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik had geen anticonceptie voordat ik zwanger was

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Ik nam de pil en was na het stoppen na 1 maand zwanger.

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Op het condoom na heb ik ze allemaal gehad.

En nu ben ik gesterilliseerd.

5. Bets

Bets Lid

17 okt 2008
    52
    0
    0
    Loop al ongeveer 13 jaar bij de gyn ivm onregelmatige cyclus en bloedingen tijdens anticonceptie.
    Al veel verschillende pil soorten gebruikt, mirena gehad en zelfs geen anticonceptie (behalve condoom) gebruikt om alles weer tot rust te laten komen....maar nee helaas, geen effect. Diverse onderzoeken gehad maar daar kwam ook niets uit. Ik bleef die bloedingen door alles heen krijgen en houden. Nu laatste jaar weer pil gebruikt (microgynon), bij gyn geweest en zij raadde me aan om nu toch maar te stoppen met pil en voor een zwangerschap te gaan (gezien leeftijd en klachten en omdat ik toch ooit zo'n klein hummeltje wil vasthouden). De gyn heeft wel medicatie om bloedingen te stoppen, maar dat leek haar niet verstandig als ik ooit nog kinderen wilde....
    Nu net een maand gestopt met de pil en kijken wat er gebeurt.....

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    bedankt voor jullie reacties, hoop dat het voor je gaat werken bets!

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik was voor mijn zwangerschap aan de pil, maar gewoon door de pil heen zwanger geworden.

8. aan de pil,

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik slikte de pil, ben eind juni gestopt en geen eisprong gehad (tot een paar dagen geleden als ik het mag geloven)..

10. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    niemand Implanon?

11. Trees

Trees Niet meer actief

hier een koperspiraal en was meteen de eerste ronde zwanger. Ik hoefde natuurlijk ook niet te ontpillen of iets dergelijks. gelukkig!

12. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik was aan de pil, ben er nu een jaar vanaf en nog heb ik geen goede cyclus. De cyclus ligt momenteel tussen de 8 en de 18 dagen, heb je dus helemaal niks aan. Al laten onderzoeken maar daar kwam uit dat ik gezond ben en dat alles van binnen in orde is. We 2 keer medicijnen gehad om de cyclus op gang te brengen omdat ik 4,5 maand non stop ongesteld was, maar heeft niet geholpen.

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ben je licht ongesteld tussendoor of blijf je gewoon hetzelfde ongesteld? Ik heb ook zo'n 50 dagen bloedverlies :rolleyes:

14. MijnMama

MijnMama Lid

21 jul 2008
    16
    0
    0
    Voor eerste zwangerschap altijd de pil gebruikt. Na m`n zwangerschap gebruikte ik pleisters. En nu zijn die ook weer de deur uit, we gaan voor nummer 2.

15. sjoukje

sjoukje Lid

28 okt 2008
    11
    0
    0
    secretaresse
    Amsterdam
    ruim 6 jaar een mirena spiraal gehad..
    sinds 17 oktober is deze verwijderd en nu druk aan de klus.

Deel Deze Pagina