Na een lange cyclus (52 dagen) en veel gedoe (2x een positieve ovulatietest, 1,5 week na elkaar), ben ik eindelijk ongesteld. Tenminste, dat dacht ik... Dinsdag begon het, met redelijk wat draderige troep en bruin verlies. Maar nu is zelfs dat zo goed als verdwenen.... Maar nog steeds geen bloed. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, weet iemand wat er aan de hand kan zijn????
idd.. ik zou ook maar eens testen om dat in ieder geval uit te sluiten, en als je het dan nog niet vertrouwd, ja dan naar de ha denk ik... bent bijna een jaar bezig..
De eerste maanden hebben we niet bewust gemikt en door verhuizing veel minder sex gehad. pas sinds 2 maand echt wat gerichter bezig... Afgelopen maandag heb ik getest, negatief.... En o ja, heb ook geen menstruatiepijn, anders altijd wel....
Had dit vanaf di ook tot vr. Alleen maar bruin nu helemaal niks meer. Niet getest zie banner, zou wel heel toevallig zijn. Lees dus even mee.
Boefjesmama, klopte het wel met jouw cyclus? Aangezien die van .mij zo vaag is, weet ik dat dus ook niet. Vind het zo'n gedoe allemaal....
Je hebt afgelopen maandag negatief getest. Ik zou nog een test doen, je bent nu bijna een week verder. Kan best zijn dat je HCG afgelopen maandag nog niet meetbaar was en nu wel. Misschien was het een innestelingsbloeding, dus gewoon nog eens testen.
Test gedaan.... Negatief. Zal het dan eerst maar als ongesteldheid rekenen. Afwachten wanneer de volgende ronde is....
Heb de mijne halverwege cyclus verwijderd. HA zei dat cyclus niet van slag kon gaan. Dus verwachte hem gewoon na 30 dagen maar niks dus. Nu maar gaan tempen om te kijken of ei al geweest is. Net de HA even gebeld tel. spreekuur. Ass zei bruinverlies kan best innesteling zijn geweest. Test zou posi kunnen zijn 2 wkn na je ongi. Dan heb je meeste HSG in je bloed. Direct op je ongi hebben sommigen nog niet genoeg hormonen in hun bloed. Gaan gewoon weer afwachten dus
Pfff dat werkt dus weer heel anders dan met de pil??? En voor mij zal dan ook tellen dat ik pas morgen over een week kan testen??? Wat een gedoe allemaal.....