grr...nog 2 dagen!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marianne, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Ik moet even mijn ei kwijt want ik word helemaal gek vanmezelf!! Over 2 dagen kan ik eindelijk ( lees eindelijk ) testen. Ik ben sinds 2 maanden van de pil af en kreeg na 30 dagen mij eerste ongie. Heb veel last gehad in de tussentijd van alle symptonen. Buikpijn, zere borsten, misselijk....maar direct na mijn ongie waren die verdwenen. Nu had ik de 16 en 17e dag last van wat roze-achtig slijm ... weet nu via deze site dat dat waarschijnlijk mijn eisprong was!! De dagen ervoor hebben we geklust en ook de dag erna. Nu heb ik sinds de eisprong elke dag buikpijn...steken aan de linker en rechterkant. Het lijken ongie pijnen maar elke dag kijk ik weer en geen :evil: te bekennen. Nu had ik vrijdag ook zo'n buikpijn en dacht ....nou ja laat die :evil: :evil: dan ook maar komen..Maar tot op de dag van vandaag geen spoor te bekennen. Ik word daar dus helemaal gek van!!! Wachten en wachten....alle symptonen die je leest daar durf ik al helemaal niet meer op af te gaan ...vaak kan het 2 kanten op gaan...zwanger of ongie!!!! Morgen is officieel mijn NOD dag....en dinsdag kan ik testen. Mijn vriend word gek van mij want ik kan nergens anders over praten. Heeft iemand hier ervaring mee....en kan het nog zijn dat ik aan het "ontpillen" ben????

    Liefs Marianne
     
  2. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    ik zou willen dat ik je antwoord kon geven marianne,
    maar ik denk dat het een kwestie is van afwachten.
    je gevoel is erg herkenbaar voor mij.
    Ik ga erg duimen dat de duiveltjes niet komen voor je.

    Fijn he, dat er een forum is waar je lekker stoom af kan blazen...
     
  3. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hallo marianne.

    het kan heel goed zijn dat je lichaam nog bezig is met veranderingen door het stoppen met de pil. maar wil ook niet zeggen dat je misschien niet zwanger bent, je weet het nooit he. even geduld houden nog. als het niet zo is dan zal het wel komen door het ontpillen.

    succes

    suzie
     
  4. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    het is inderdaad heerlijk om het van je af te schrijven en lieve, begripvolle reacties terug te krijgen. Dank jewel!!!!

    Liefs "de ongeduldige" marianne :oops: :oops:
     
  5. Fleur

    Fleur Lid

    14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    Ik wens je heel veel succes om deze 2 dagen door te komen. Niks is zo spannend de dagen voordat je kunt testen. Hopelijk zie je gelijk de leukste uitslag op aarde.

    En als ik je een tip mag geven koop de test cleur blua de electrische versie dan krijg je alleen de uitslag zwanger of niet zwanger ipv is het nu wel of niet positief.

    Veel liefs Fleur en zal voor je duimen
     
  6. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Marianne,

    Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent maar het lijkt er ook wel op dat je aan het ontpillen bent!
    Ik weet daar namelijk alles van :oops:
    Sterkte er verder mee!

    Liefs An ;)
     
  7. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Dank je. Zal zeker die test dan ophalen in de hoop dat er voor die datum de :evil: :evil: :evil: zich nog niet hebben gemeld.

    Liefs marianne
     
  8. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Heel veel succes!

    Maar zou gewoon rustig afwachten.
    Ik weet het....is heel moeilijk en vooral in de eerste maanden als je probeerd zwanger te raken.
    en nu hoop ik voor allemaal dat het zo snel mogelijk raak is natuurlijk!
    En voor jou.

    Groetjes Anna
     
  9. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Marianne, i'll join your clubje hoor.
    Ik word ook gek van allerlei symptonen.
    Misselijkheid. steekjes enzo
    Ik ga vandaag of morgen testen. Eerst een test halen
     
  10. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Jippie...nog t=geen teken van die :evil: :evil: :evil: !! Maar weet al wel dat dat niets hoeft te betekenen. Vannacht moeilijk geslapen....je denkt dat die :evil: zich zullen melden...maar vannochtend nog niets. Zou ik vandaag al een testje kunnen halen en die vandaag ( straks ) gebruiken??? Of is het nog iets te vroeg daarvoor...morgen is de off. test dag!!! Pff......wat kan een mens toch ongeduldig zijn nietwaar??

    Trouwens,,...bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!! :)

    Liefs Marianne
     
  11. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb ook de neiging om al te testen terwijl ik ook nog een dagje moet wachten.Ik probeer te wachten tot morgen.. kzal voor je duimen meid
     
  12. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nou, ik vind het wel knap van je dat je het tot nu toe hebt kunnen volhouden niet te testen! Ik heb verschillende meiden hier gezien die al een aantal dagen voor NOD testen!
    Ik zelf moet nog 7 dagen wachten en ik ben nu ook al ongeduldig! Dat komt eigenlijk een beetje doordat ik me voor het eerst in 11 maanden anders voel....Dus wie weet!

    Sterkte met wachten!!

    Marian
     
  13. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Ja maar het wachten gaat me niet makkelijk af hoor moet ik zeggen. Maar ik denk dat ik zo maar even naar de drogist ren ( haha ) om toch eens te kijken....stel dat ik het niet ben....dan weet ik zeker dat ik nog aan het ontpillen ben.

    Jullie sterkte met wachten. Zal aan jullie denken en duimen!!!!

    Liefs Marianne
     
  14. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    hou je ons op de hoogte, marianne??
     
  15. sim

    sim Niet meer actief

    heel veel succes ;)
     
  16. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Marianne,

    Spannend voor je zeg! Ik kan 'officieel' ook pas morgen testen. Zullen we samen testen??? hihi.... Bij mij ook nog geen :evil: :evil: te bekennen. Heb al 14 dagen last van ongi krampjes en pijntjes. Zit ook echt te wachten of de :evil: :evil: komen of misschien wel niet....... Je weet het nooit!

    Hou ons op de hoogte!

    Liefs Patricia
     
  17. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Bah!! Heb net de test gedaan van Clear Bleu Digital ( unieke, makkelijke test trouwens ) en gaf aan NIET ZWANGER!! Helaas, maar heb nog hoop want officieel mag ik morgen pas testen....maar denk dat het nog het ontpillen is. Heb nog wel 2 testen achter de hand...dus maar weer afwachten dan. Zit helaas niets anders op. Heb trouwens nu helemaal geen buikpijn meer en ook geen afscheiding dus,,,,, waar blijven de :evil: :evil: dan??

    Patricia.....ik zal voor je duimen!!!! Spannend....en laat het me even weten als je hebt getest ...kan dus helaas niet meer samen hahahaa...alhoewel...misschien na 5 dagen overtijd dan nog een keertje testen?? Succes meid!!!

    Liefs Marianne
     
  18. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    hey marianne spannend hoor!! Ik heb ook al een aantal negatieve uitslagen, ik begrijp nu die meiden pas die zeggen dat het een rib uit je lijf is die zwangerschapstesten. Ik ga vanmiddag maar weer eens twee testen halen, twee dagen geleden een hele vage test gedaan

    En wat je zegt dat je vriend er helemaal gek van wordt!! Ik ben dolblij dat ik hier alles kan delen met jullie, kan ik hem een beetje ontzien ;) En hij maar denken dat ik er niet meer zoveel mee bezig ben, hij moest eens weten :D
     
  19. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    hallo

    jah ik herken dit ook ik ben ook op van de zenuwen
    woensadg kan ik ook testen en dan maar hopen dat ik ben
    ik wort ook harsikke gek van dat wachten elke keer bah :(
    maar jah gewoon afwachten meer kun je nie he

    veel succes en ik hoor wel van je of je bent okeej
    doei doei groetjes patricia
     
  20. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Marianne,

    Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent! En zolang de :evil: :evil: er nog niet zijn, is er nog hoop :p . Ik heb zojuist ook een test gekocht. Probeer denk ik tot donderdag of vrijdag te wachten (als m'n :evil: :evil: er nog niet zijn dan). Ik hou je op de hoogte!

    Jij ook succes met wachten en opnieuw testen!

    Liefs Patricia
     

Deel Deze Pagina