Wij zijn op zoek naar een leuke jongensnaam. Zelf houden we erg van chique maar ook stoere namen die niet te ingewikkeld zijn. Ik twijfel enorm en heb bij nog geen enkele naam een YES gevoel. Kunnen jullie aangeven welke naam leuk is en welke niet en ook waarom jullie dat vinden. Wees niet bang om eerlijk je mening te geven. Ik kan jullie reacties alleen maar waarderen. Wij hebben de volgende namen bedacht: Hugo Laurens Daniel (Se)bastiaan Olivier Rogier Julius Benjamin
Ik vind dat soort namen erg leuk, een beetje hockeynamen. Uit jouw rijtje vind ik Olivier en Benjamin het leukste. Andere suggesties: Floris Maurits Pepijn Rutger
Zucht !! HELP !! Sorry, nog even een aanvulling. Ik ben echt een zeurpiet wat betreft namen en twijfel gewoon enorm. Hugo (oenige naam of juist leuk???) Laurens (misschien een oude mannen naam) Daniel (Se)bastiaan (te lange naam?? Olivier (misschien te kakkerig??) Rogier (moeilijk in het buitenland uit te spreken??) Julius (altijd opmerkingen over Julius Cesar??) Benjamin (niet echt een naam die bij een grote volwassen man past??)
Hugo (oenige naam of juist leuk???) Niet echt mijn ding nee Laurens (misschien een oude mannen naam) Vind ik juist hartstikke hip! Daniel Vind ik de leukste uit het rijtje (Se)bastiaan (te lange naam?? Word snel verkort naar Bas denk ik Olivier (misschien te kakkerig??) Ik denk dat aan de Aristokatten Rogier (moeilijk in het buitenland uit te spreken??) Op zijn Frans niet hoor! Julius (altijd opmerkingen over Julius Cesar??) Hebben wij met Marcus, horen meteen Marcus Aurelius! Maar ik vind Julius niet zo heel mooi. Benjamin (niet echt een naam die bij een grote volwassen man past??) Nee maar hij zal zichzelf dan vast Ben noemen!
hoi, Hugo Laurens Olivier zijn niet echt mijn smaak maar: Rogier Julius vind ik wel leuke namen succes met het kiezen van een naam
Tja, de namen uit jou rijtje zijn ook niet echt mijn ding. Snap wel welke kant je op wil... Mijn neefje heet trouwens Ruben, nette, maar toch hele stoere naam vind ik t!
Bastiaan, hartstikke leuk! En wordt in het dagelijks leven inderdaad algauw Bas denk ik, maar dat vind ik persoonlijk juist leuk.