1e clyclus 60 dgn, 2e 33, 3e?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boukje34, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ik heb al even zitten scrollen, maar kan niets vinden;

ik ben eind aug. gestopt met de pil. toen de boel op gang kwam heeft het 60 dagen geduurd voordat ik ongi werd. de 2e keer was 33 dagen.
    maar kan het ook zijn dat het nu weer (veel) langer duurt? of blijft het normaliter dan rond de 30 hangen? (ik heb gisteren weer getest; geen streepje, maar da's 1 dag voor nod).

help..

2. Niet meer actief

ik heb vanaf dat ik met de pil ben gestopt een onregelmatige cyclus van 60 dagen.
    Kan zijn dat het van het ontpillen komt en je lichaam tijd nodig heeft om de hormoonhuishouding even weer fatsoenlijk op een rijtje te krijgen.

KUS

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Boukje, hoeveelste dag zit je nu dan?

4. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ik zit nog maar op dag 34 hoor.. dus het kan elk moment nog komen. ik hoopte alleen dat het bijna niet voor zou komen; eerst een kortere cyclus en dan weer lang. voor de pil was ik altijd precies 28 dagen (exact de juiste dag, tussen half 11 en 11 uur 's ochtends, zo precies was het..)

ik heb een paar dagen geleden getest, toen kreeg ik een vage streep. volgens lenny post van matcare moest hier niet teveel van verwachten. dus ik heb gisteren (1 dag voor nod) nog eens getest en toen was er geen streepje.. ik weet het ook niet meer..

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Boukje, nog even afwachten dus...
    De pil kan de boel toch wel aardig ontregelen hoor!

6. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ja, daar was ik al bang voor.. ik ga anders gewoon weer aan de monnikspeper.. (ronde 1 na 53 dagen gestart, dag 60 ongi) misschien helpt het..

Deel Deze Pagina