Hay dames! Laatste keer was mijn ongesteldheid pas met 38 dagen gekomen. Heel erg frustrerend omdat ik nu zo niet weet wanneer ik mijn ei kan hebben. Sorry voor als dit niet echt fris klinkt, had ik toen ik naar het toilet moest een enorme propje slijm. Schrok gewoon, zoveel heb ik echt nooit gehad! was gewoon net zoveel al een walnoot, zelfs meer. Is dit een teken dat mijn ei al is geweest? Of gaat hij dan nog komen?
Hoi, Ik heb dat vorige maand ook gehad en achteraf gezien heb ik die dag daarna mijn eisprong gehad. Groetjes chantal
ik verlies altijd zo'n slimprop als mijn vruchtbare periode begint. je baarmoedermond is dan toegankelijk voor de zaadjes. 5 dagen later ongeveer is mijn eisprong (dit weet ik door ovulatietesten) misschien ook een tip voor jou.
Ik had het inderdaad ook en achteraf bleek een paar dagen later mijn vuchtbare periode te zijn... Alleen toen niet geklust ;( hoop dat ik het nu weer krijg, weet ik dat het er weer aankomt, wel zo handig! Dus zou zeggen, klussen! misschien pak je het nog net mee?
Hallo dames. Bedankt voor jullie reacties. Idd voelde ik een volgens mij 3 dagen terug ofso wat van die krampjes dus denk dat toen mijn eitje was. Hebben toen wel geklust die dag. Dus hopen dat het nu raak is! Mijn cyclus is dus gewoon helemaal in de war.