Is er hier iemand die goed is met photoshop en 2 foto's voor mij wil bewerken? Ik heb namelijk foto's gemaakt van onze tweeling. Op de foto's samen is er telkens wel 1 van beiden die onscherp of niet mooi op de foto staat. Ik heb heel veel foto's vanaf hetzelfde punt, dus ik dacht misschien kan iemand 2 foto's samenvoegen? En 1 van beide heeft wat last van zweetbultjes in haar gezicht, zou dat makkelijk weg te poetsen zijn?
dat wegpoetsen van bultjes zou ik dus echt niet doen,,,,, een kind mag toch zijn zoals die is.....lekker zo laten zou ik zeggen
Ja tuurlijk mag dat, alleen heeft ze die bultjes dus alleen na het slapen sinds de laatste 2 dagen (ze is een beetje grieperig). Dat vind ik dus echt niet horen bij "mogen zijn wie ze is". Ze is ook een beetje scheel, en wat asymetrisch. Dat poets ik echt niet weg, dat hoort bij haar en maakt haar haar perfecte zelf. Ik hou daar juist van! De bultjes zie ik zoals bv een snotneus.
Wil er ook wel naar kijken. En wat een onzin dat bultjes niet weg gepoetst mogen worden. Alles wat er normaal niet zit (bultjes pukkels blauwe plekken en of andere wondjes) werk ik gewoon weg. Wie wil er nu een foto boven zijn bank hebben hangen van zijn kind met een blauwe plek of iets anders op zijn hoofd. Moedervlekjes etcetc laat ik wel zitten als ouders er toch om vragen haal ik ook dat weg.