Help! Wat kan dit zijn?!?!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door cherry blossom, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Hoi meiden/moeders..

Ik zit met een probleem, ik ben 9,5 maand geleden bevallen van mn zoon. Nou heb ik sinds een paar maand dat mn vagina veranderd.
    Het lijkt net of het van binnen uit iets naar buiten zet. Aan 2 kanten van mijn opening van de vagina zitten nu van die rubbeltjes.. het ziet er niet vies of naar uit, maar het zat er eerst niet dus ik zit hier wel mee. Als ik er aan zit, zit er geen gevoel in.

Verder heb ik gemerkt dat er naast mijn baarmoedermond een puntje zit. Iets n bobbeltje. Heel klein, maar dat zat er eerst ook nog niet. Wat kan dat zijn? kan dat door de bevalling gekomen zijn?
    En mijn baarmoedermond is groter. Niet een klein puntje maar het voelt groter echt een gat. Ik vraag me af of deze dingen normaal zijn na een zwangerschap.

Verder ben ik vorige maand 2x ongesteld geweest. 1x zo door de pil heen. Dit heb ik ook nooit eerder gehad.
    Zijn er meer moeders die deze dingen hebben? of moet ik hiermee langs de huisarts?

Ik zit hier toch best wel mee, ik zal me wel aanstellen...

lfs,

2. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ik zou even aan de huisarts vragen een door verwijzing naar de gynocoloog en vragen als die even wil kijken er naar. mischien is het je baarmoeder die heel zwaar valt op je vagina en soort van verzaking krijg. suc6 meis

3. cherry blossom

Keb donderdag een afspraak met de dokter. Ik vraag het hem wel, of ik daarvoor bij hem of bij een gyneacoloog moet wezen.
    Maar verder niemand hier met dezelfde klachten?

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    nee hier geen klachten, klinkt inderdaad wel een beetje als een verzakking. Ben benieuwd wat ze zeggen..

Succes!

5. cherry blossom

k heb dus een vaginawand verzakking, er was waarschijnlijk iets gescheurd in de ruimte tussen de endeldarm en de vagina.. zolang ik geen klachten heb kan ik het zo laten. Zolang ik nog kinderen wil wordt er niks aan gedaan, als ik klaar ben met kinderen krijgen moet ik naar de gyneacoog en dan moet het terug op de plaats gehecht worden.
    Waarschijnlijk komt het door de snelle bevalling en het lange persen. Ik had een bevalling van 3uur waarvan ik 1,5 uur tot 10cm ontsluiting had en een 1,5uur geperst heb.
    pff ben blij dat ik weet wat het is. Hij zei als je een stuk of 4 kids hebt dan moet er wat aan gedaan worden nu niet.

thnx voor jullie berichten!

Deel Deze Pagina