corrigerend badpak

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Alita, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Wij willen in de vakantie gaan zwemmen, maar ik vindt mijn figuur nog niet helemaal toppie zeg maar. Nu wil ik een badpak kopen, normaal draag ik alleen bikini`s.
    Ik wil nu een badpak dat lekker zit en modern is dus geen omabadpak :cry: :D
    Nu is mijn vraag waar krijg je leuke corrigerende badpakken of mischien hebben jullie andere ideƫen om mijn figuur een beetje te kunnen corrigeren en dan gaat het natuurlijk vooral om mijn buik!

Thanks voor jullie reacties.... :D

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Gewone, sportbadpakken zitten meestal ook wel vrij strak en daardoor ietsje corrigeren? En die zijn in de winter ook meestal nog wel te verkrijgen bij sportzaken? Een speedo ofzo?
    Ik werk zelf in een zwembad en draag eigenlijk alleen maar speedo badpakken. Meestal simpel donkerblauw of zwart met een felgekleurd randje, maar ze hebben ook wat 'drukkere' , maar allemaal wel sportief getint zeg maar.

3. winnietje

winnietje Niet meer actief

hema heeft een bruine met roze ringetjes bovenop dfe armbandjes ook niet duur

4. Alita

Alita Niet meer actief

Thanks heb vandaag eentje gekocht! Eentje van wehkamp, erg mooi en zit fantastisch. Wehkamp heeft hele mooie corrigerende en moderne badpakken.....

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik wilde net zeggen bij de wehkamp hebben ze veel keuze..

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja dank je..... echt heel erg leuk!

Deel Deze Pagina