Hallo, Een beetje een intieme vraag maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen... ik ben 4,5 maand geleden bevallen van mijn vierde kindje. Nu had ik al een tijdje last van het gevoel alsof er wat in mijn vagina zat maar heb daar verder niet echt aandacht aan geschonken. Nu had ik er vandaag wel erg veel last van en onder de douche ben ik gaan voelen, toen voelde ik al allemaal rare bulten, daarna heb ik er maar een spiegel bijgepakt om zelf te kunnen kijken, nu zitten er dus bij de opening van mijn vagina allemaal bulten, sommige ziiten een soort los, die kan ik bewegen, andere zitten vast. Maar het zijn er best wel veel en ben er echt vreselijk van geschrokken. Uiteraard bel ik morgen de huisarts maar daar kan ik waarscijnlijk pas volgende week terecht en zou heel graag willen weten of het iets is waar ik me zorgen om moet maken of dat het iets is wat vaker voorkomt. Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen, alvast bedankt!
Hoi, Jeetje kan me je schrik wel voorstellen, wat gek klinkt het. Heb je hechtingen gehad? zijn het misschien cysten die vol zitten met rommel of zo? waar zit het dan precies echt bij de ingang? Kan me er verder niets bij voorstellen maar het doet dus wel pijn? Zeker even naar laten kijken. De gynaecoloog weet er vast wel raad mee. Veel sterkte, Charlie
herkenbaar hoor, kijk even in http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/303393-bang-voor-verzakking.html item misschien herken je het? ik had het ook, nu wat minder, wel pas na 3 mnd wat minder dus... gr succes