Hoi Hoi, Ik heb even een vraagje..Mijn kleine meid is nu bijna 8 maanden..We zijn over op 2 flessen opvolgmelk (1 's morgens en 1 's avonds), tussendoor proberen we het aan te vullen met sap.. Nou heb ik al aardig wat geprobeerd..Appelsap, Diksap, Roos Vicee, Multifruit, gewoon water..Maar het lijkt wel of ze geen van allen lekker vind! Zodra ze een slok neemt slaat ze de fles weg en begint ze te mopperen.. Ik vraag me af wat ik nog meer zou kunnen proberen? Want nu krijgt ze dus overdag naar mijn mening te weinig vocht binnen.. En ook weet ik niet precies wat ze wel en niet mag hebben.. Wie o wie ? Groetjes, Wendy
Mag ze niet meer dan 2 flessen dan? Ik weet niet precies hoe het met flessen zit, Annika kreeg op die leeftijd nog zo'n 5 voedingen per dag.
Ze mag gerust op deze leeftijd 3 flessen per dag drinken. En tussen de flessen door andere drinken aan bieden.
Het andere drinken (zoals water/diksap etc) zou je ook even kunnen verwarmen zodat de ergste kou er vanaf is. Wat je ook kunt proberen is om het andere drinken aan te bieden uit een tuit-/ of rietjesbeker. Louise was ook zo'n eigenwijs kindje en wilde haar fles pertinent niet als er geen melk inzat. Toen ik een anti-lekbeker probeerde ging er zo een beker water in
Hier is Gwen nu 9 maanden maar zit nog op 3 flessen , en tussen door drinkt ze ook sap! Mischien een tip!Probeer wat slappe thee te geven misschien vindt ze de koude drankjes nog niks en thee is lekker warm !
Hier is borst of fles voor melk en niets anders. Sap drinkt ze uit een beker. Maar Eva drinkt ook niet zoveel, al gaat het steeds beter. Ze drinkt alleen diksap, water lust ze (nog) niet, dat gaan we proberen als ze echt goed sap drinkt. Ze drinkt op een goede dag zo'n 100ml sap, maar meestal maar een paar slokken. Ze krijgt trouwens nog 3 borstvoedingen.
Ik zou ook proberen niets anders dan melk uit een fles te geven. Dat voorkomt problemen met spenen later.
idd uit iets ander dan een fles . je kunt ook thee met een scheutje halfvolle melk proberen. Groetjes, Miranda
ik heb ook vaak een flesje water tussendoor gegeven misschien eens handig om te proberen? o ja en karmnemelk hebben ze hier altijd graag gedronken
Bij mijn dochter heeft het even geduurd, maar nu drinkt ze 300 cc sap. Ze krijgt dan frutapura drinken en dat verdund voor de helft met water of roodvicee 50/50 en dat weer verdund met water voor de helft. Diksap lust ze niet en gewone roosvicee is ze ook niet echt fan van. Ze drinkt daarnaast nog 1 fles van 200 cc en 1 keer pap 150 cc