Na 4 jaar over en klaar...

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door MamalovesJ, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hi meiden,

Even van me af schrijven...

Sinds twee maandjes ook alleen met 2 kindjes na een relatie van 4 jaar.

Helaas in 4 jaar tijd veel downs gehad, ook veel pauzes gehad in de relatie, in de hoop er beter uit te komen...
    Dit is niet gelukt en alles is uiteindelijk alleen maar erger geworden.
    Mijn ex heeft een handje van liegen en bedriegen.
    Ik ben denk ik veel te blind geweest om dit niet eerder in te zien...

Omdat hij alles naar zijn hand wil zetten, hebben we nu beiden een advocaat om een goede omgangsregeling te maken voor de kindjes.
    Dit lukt helaas niet onderling.

In het eerste jaar van onze relatie waren er niet veel problemen, daardoor voelde ik me ook goed, veilig en vertrouwd bij hem. In de loop der tijd kwamen er steeds meer narigheden aan het ligt. Dit was vlak nadat onze dochter was geboren.
    Omdat je niet meteen je relatie wilt opgeven en er voor wilt vechten om een gezin te zijn, blijf je het continue proberen...
    Uiteindelijk ook zwanger geraakt van mijn zoontje...
    Al nam de intimiteit aardig af tussen ons en was er niet meer het gevoel ''van''

.Helemaal uitwijden wil ik ook niet, maar het is een aardige narcist en ik ben van mening dat dit echt onze relatie kapot heeft gemaakt.

Nu zelfs het over is tussen ons heeft hij mij periodes gestalkt en gehacked op meerdere website's. Dit voelt natuurlijk behoorlijk kl*te... en maakt me alleen maar bozer.

Het is heel lastig als je niet kan communiceren met elkaar.
    Ergens weet hij dat het dit keer meenes is, maar accepteren doet hij helaas niet...

Ondanks alles ben ik heel gelukkig met de kindjes,
    als er straks een goede regeling is, dan hoop ik zelf ook wat meer rust te krijgen.

Misschien kort verwoord mijn verhaal en niet helemaal duidelijk, maar ik wil ook niet te snel teveel opschrijven :)

Sterkte voor alle alleenstaande, om wat voor redenen dan ook.

2. Dubbelbloed

Dubbelbloed Actief lid

25 sep 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dit is echt niet wat je verwacht wanneer je een liefdevolle relatie aangaat. Ik hoop dat, ondanks zijn narcisme, jullie uiteindelijk goed met elkaar om kunnen gaan en goede afspraken kunnen maken voor jullie kids en jullie zelf.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Jeetje wat vervelend voor jou en de kindjes!

Jammer dat hij niet kan accepteren dat jullie relatie stuk is en grotendeels zijn schuld is, hopelijk krijgen jullie het wel goed geregeld omtrent de kindjes en hopelijk worden ze het meest aan jou toegewezen want of hij ze dan alleen goed kan verzorgen als jij ze een paar dagen aan hem toevertrouwd?

Heel erg veel sterkte!

4. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Dankjullie wel voor de lieve berichtjes.

Helaas vertrouw ik de kinderen niet alleen aan hem toe,
    ook omdat hij stiekem drinkt...daarnaast woont hij nu bijzijn moeder en ik weet uit ervaring dat de leefsituatie daar niet goed is voor een kind. Hij is van mening van wel, daarom is er nu ook een advocaat bijgekomen.

Maar zoals alle alleenstaande, wie had dit gedacht, na een relatie er helemaal alleen voor te staan?

Deel Deze Pagina