Meiden help. Onze beste vriend appte me vanavond dat ie gek word van zn gedachte. En hij geen uitweg meer ziet. Hij stuurde een poppetje en een geweer... Ik hem meteen geappt maar daar reageerde hij een X op en de rest kwam nie meer aan. Ben m de hele tijd aan t bellen maar krijg meteen voicemail! Zal ik hem gaan zoeken???? Ik maak me zwaaaaaar ongerust
Nou ik weet niet wat je achter je computer doet op dit moment, maar als je denkt dat hij het meent zou ik wat doen ja. Zoeken, politie bellen, andere vrienden of familie optrommelen, doe wat.
Oh jeetje ik open dit topic en schrik van je berichtje. Misschien zijn eventuele partner of ouders bellen? En anders de politie en hen vragen wat te doen?
Zijn ouders zijn met vakantie. Heb geen telefoonnummers van andere familie. Wel van een paar vrienden die zoeken mee.
Ik zou een bericht naar hem sturen dat als hij niet snel reageert dat je dan de politie gaat bellen binnen10 minuten. Misschien schrikt hij en belt je dan. En anders sowieso politie bellen Sterkte
Politie bellen! Goed dat je niet achter de com zit! Hopelijk meende hij het niet serieus, maar je kunt dat risico niet nemen. Hij heeft hulp nodig! Sowieso politie bellen, en uitleggen hoe serieus je het neemt! Probeer je rustig te bedenken waar hij kan zijn, wat zijn plekken waar hij vaker komt. Beetje stomme vraag, maar hij heeft toch niet serieus een vuurwapen in zijn bezit?!