klopt inderdaad. Wij hadden ook ooggetuigen en we hebben toen ook aangifte gedaan, maar daar hebben ze niks op uit gedaan. Schijnbaar mag je hier in NL dus gewoon ongestraft onverzekerd rondrijden en aanrijdingen veroorzaken Wel werd ons gezegd dat we toen de politie ter plekke hadden moeten laten komen. Alsof zij komen voor een aanrijdinkje... Maar goed, ik hoop voor je dat je er uit komt met die vrouw en dat het allemaal goed afloopt!
niet helemaal waar, als iemand weigert een schadeformulier in te vullen en er vandoor gaat is het gewoon een strafbaar feit.
Even voor de duidelijkheid: de politie komt bij blikschade alleen nog maar als de partijen er onderling niet uitkomen. Als je gisteren dus had gebeld en gezegd dat deze mevrouw niet mee wilde werken dan hadden ze wel gekomen.
Sorry voor mijn late reactie. Had de pOlitie gebeld nadat ze had gezegd dat ze het niet zou invullen. Maar ze zeiden dat ze niks deden als je gegevens van de tegenpartij hebt. Ook geen aangifte. Afgelopen week zijn e fotos gemaakt. Vandaag brn ikgebeld van de rechtsbijstand. De schade is precies 542 euro. Lager dan wat de garage ad geschat maar toch. Ze wilden wel de videobeelden voor het geval dat ze gaat ontkennen.
je kan degelijk wel wat doen zonder een schade formulier ergens in maart ben ik ook betrokken bij een ongeluk ik reed op een voorrangs weg en een scootmobiel stak zo over geen schadeformulier in gevuld er was immers geen schade maar de man van die vrouw wou toch de ambulance kosten op mij verhalen ! hellaas voor hem reed ik op een voorrangs weg maar hij had wel zijn verzekering op mij afgestuurd wij naar onze verzekering gegaan ons verhaal gedaan foto's gemaakt van de plek met voorrangs borden en we hebben niks mee gehoord en op onze nieuwe polis stond er bij 3 schade vrije jaren dus wij hebben gelijk gekregen