meisjes onderbroeken maat 74

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cornelia77, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    Hoi,
    nu met dit warme weer draagt mij meisje geen romper onder haar kleertjes..maar kan nergens onderbroeken vinden in kleine maatjes. Iemand ze ergens gevonden? Ben gewoon op zoek naar effe leuke kleuren onderbroeken..voor onder de jurkjes.
    alvast bedankt!

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

volgens mij zijn die er pas vanaf maatje 86, dacht ik ;)

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zou het knap vinden als je ze vond. volgens mij zijn die er gewoon niet.

4. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    volgens mij hebben ook de meeste winkels pas echt ondergoed vanaf 86..:(
    wat doen jullie dan onder jurkjes..
    ik heb wel 1 jurkje waar toevallig zo'n broekje bij zit maar bij de rest heb ik leggings, en dat is nu effe te warm.

5. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
  6. Alita

Alita Niet meer actief

hema hebben ze vanaf 86 en iets groter is toch niet erg er zit tenslotte ook nog een luier in...
    Ik heb nu ook hempjes en onderbroekjes gekokcht voor mijn dochter, ik vondt haar te oud voor rompertjes en het werkt goed.
    Weliswaar iets te groot maar ach het gaat goed!!

7. caroline16

hoe oud is ze dan als ik vragen mag?

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ze is nu 22 maandjes....

9. caroline16

oooh ja dat is wel een mooie leeftijd ja..
    dacht dat ze een heel stukje jonger was ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

nee ze wordt 2 in september.....voorla nu in de zomer met leuke kleertjes is het fijner....rompertje steekt altijd uit aan de zijkanten ziet er minder mooi uit!
    Maar dan heb je wel weer leuke rompertjes met spagehttibandjes!!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zeeman heeft ook van die onderbroekjes voor over een luier. Ze vallen alleen wel groot. Maat 62 viel vorig jaar dan als 74 en maat 68 als een 80/86! Wel staan ze leuker onder een jurkje/rokje dan een romper, omdat je anders tegen de drukkertjes aankijkt.

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja die heb ik ook!! Idd vallen wel groot uit ze passen al een heel jaar hahahaha:D

13. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb van de week toevallig kleine meisjes boxershorts gekocht voor ipv rompers. Maar die waren ook niet kleiner te vinden als maat 92. Bij de zeeman. Mijn meisje draagt nu van kleding maat 80/86 en aangezien er toch onder die boxer een luier zit, gaat het redelijk. Zit wel wat losjes, maar zakt niet af!

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook de ruches broekjes van de zeeman.
    Maat 62 zit nog prima!

15. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hier gewoon kleinste maat onderbroekjes, past prima over een luier.Vooral bij c & a vallen ze klein! Ik doe nu liever een leuk shirt aan met een onderbroekje dan alleen een romper.

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België

Ik ben ook de boxers gaan halen bij de zeeman, ook maat 92 en mijn dochter draagt maat 80 van kleding.

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb broekjes met roeseltjes voor over de luier gehaald in Frankrijk vorig jaar, kon ze toen in nederland niet vinden in maatje 62/68.
    Ik koop veel jurkjes van ralph lauren en daar zitten altijd onderbroekjes bij dus dat is wel fijn.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Oh nu je het zegt...heb ook nog een ralph lauren jurkje van vorig jaar met een broekje...die zal ze nu ook nog wel passen.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier ook maat 80/86/92 soms en heb onderbroekjes van maat 86/92. zitten best goed hoor met een dikke pamper eronder

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik wilde net hetzelfde typen... :D Ik heb 2 van die onderbroekjes voor Jitte. Maatje 50 en ze zitten nu als gegoten. :$ Van broeken heeft ze maat 74 trouwens...

Die ik heb zijn wel mat van die ruches erop, eigenlijk hou ik daar niet van, maar ze staan zoooo schattig... :D

Deel Deze Pagina