Morgen gaan we voor het eerst naar de dierentuin in Amersfoort met onze meiden. Ze zijn net een jaar. Maar wat neem je mee qua eten, drinken? In de tas zit al kleding, luiers en doekjes. Nog tips? Gr Iris
Oh dat is echt een onwijs gave dierentuin. Vergeet niet in de "volière" te gaan. Ik vind krentenbolletjes altijd makkelijk voor onderweg en knijpfruitjes. Een banaan is ook makkelijk. Het treintje is trouwens ook leuk! Onze man vond dat het hoogtepunt haha.
Hier gaan er met een dagje weg altijd wat lekkere dingetjes mee zoals knijpfruit, zakje koekjes, krentebol of bruine bollen, ook makkelijk zo op te eten als ze in de wagen zitten. Ook nog gewoon wat standaard dingetjes zoals bv. soepstengels of een cracker. En verder een fles water waarmee ik zijn beker vul als de roosvicee op is. Als we ergens op een terrasje gaan zitten krijgt hij vaak nog een flesje/ pakje appelsap die we daar kopen.
Als je niet kieskeurig bent in ranja of roosvice is de kleinversie van kvc idiaal voor in de tas, altiid ranja mee. Scheelt weer gesleep met pakjes Verder idd knijpfruit Koekjes rijstewafel langevinger Krentebol/broodjes Rozijntjes Regenhoes buggy of juist parasol Iets van een xl hydrofiele doek voor over het verschoningskussen oid te leggen tijdens het verschonen. Fototoestel Pleisters Zetpillen ( het klinkt overdreven maar he zal net zien dat halverwege de dag er eentje niet lekker is, beter mee als verlegen om)
Goede tips allemaal. Past het in 1 tas is de vraag haha. Ik neem van thuis inderdaad maar eigen beker drinken mee, een broodje en een banaan. En toch de zetpillen maar haha. Het word mooi weer dus oom zonnebrandcreme zal ik inpakken
Veel plezier morgen! Ik ben daar laatste nog geweest en het is zo'n mooi park! Ze hebben een route uitgestippeld zodat je alles ziet en niks mist. Ik nam ook altijd vallen en stoten zalf mee, maar ik weet niet of jouw meiden al lopen. Verder zijn speen en doekjes voor als hij even wilt slapen. Oh en een pet voor de zon.
Hier een abbo op Amersfoort dierentuin en bijna wekelijks te vinden soms zelfs meer ene keer alleen even olifanten kijken en dan door naar de speeltuin en andere keer de hele route nemen. Dinobos is ook erg leuk! En ze hebben nu een apeneiland waar je op kan!
Kieskeurig of niet, op de verpakking van die kleine karvan cevitam staat dat het niet geschikt is voor kinderen onder de 4 jaar. Vanwege de zoetstoffen.
Zo'n leuke dierentuin! Ook omdat de hond daar mee mag Wij wonen zelf vlakbij Artis, dus ik ga meestal tussen 2 maaltijden en neem nooit zoveel mee. Flesje water en een rijstwafel, dat is het wel. Evt. eten/drinken we daar wat.
Nou we zijn er twee uurtjes geweest. De meiden hadden kort geslapen in de auto Hebben gewandeld en wat gedronken en toen nog een stukje gelopen. Meiden waren op een gegeven moment moe. Maar er waren veel kinderen van een schoolreisje die uitbundig deden. Dan slapen ze helaas niet in de wagen. Dus zijn we lekker naar huis gegaan. Maar het was erg fijn. Lekker weer. Een goed uit stapje