Help, wat moet ik doen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by Sterre82, Dec 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Beste Eveline,

Ik heb mijn zoontje de eerste 2 a 3 weken BV gegeven maar omdat dit een enorn gevecht met hem was (happen, loslaten, happen, loslaten, huilen etc etc) ben ik hiermee gestopt en ben gaan kolven.
    Samen met friso hypo allergeen bijgevoed in een avent fles. Hier kreeg hij enorm krampjes van en heb dr. brown flessen gekocht. Hier zijn de krampje inderdaad mee weg maar zit nog steeds met het probleem dat hij moeilijk eet. Ik zit bijna een uur te voeden, tussendoor veel boertjes (soms heel hard) en er komt geregeld voeding mee terug met die boertjes. Ook spuugd hij vrij veel. Soms ook met een straal wat lijkt op projectiel braken. Ook met johannesbroodpitmeel blijft hij spugen... heel vreemd.
    Hij eet de eerste 60 a 70cc heel gulzig terwijl ik de kleinste maat speen heb, daarna wil hij nog wel eten maar loopt alles langs zijn mondje, word hij boos en loopt rood aan. Ook schud hij dan wild met zijn hoofdje, dit alles ook nadat hij een boer(tje) gelaten heeft.
    We hebben ook friso standaard geprobeerd maar dan is het helemaal huilen geblazen aan de fles en daarna. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.

Er is inmiddels een echo gemaakt om te kijken of hij een vernauwing had tussen de maag en dunne darm maar dit was het gelukkig niet. We hebben 11-1 pas een afspraak bij de kinderarst en omdat dit nog 2 weken duurt en ik hier best tegenop zie wil ik toch nog wat proberen. Heb jij adviezen of tips?

Alvast bedankt!

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo,

Wanneer een kindje meerdere klachten heeft, waaronder ook heftig spugen, kan een kindje een koemelkallergie hebben. Is daar al eens onderzoek naar gedaan?
    Groeten eveline

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Nee hier is (nog) geen onderzoek naar gedaan. Vandaag bij het CB geweest en zij vonden het een reflux-verhaal. Noah was ook niet goed aangekomen :( A.s Maandag naar de kinderarts en dan hoop ik verder geholpen te worden.

Share This Page