Hoi meiden, Sinds deze maand ben ik begonnen met de ovu testen van madcare. Nu had ik de 1e paar testen wel een 2de streep en die was iets lichter als de co streep,hij werdt steeds ietsje donkerder maar sinds 2 dagen is de 2de streep nauwelijks meer zichtbaar. Nu zegt de gebruiksaanwijzing dat bij een posi ovu test de 2de streep net zo donker als de co streep moet zijn of donkerder. Dit heb ik niet gehad,ook al kleurde hij wel steeds een beetje meer. Maar nu is hij dus nog maar heel licht zichbaar. Iemand ervaring met deze ovu testen en weten jullie of ik mijn ei nu wel of niet heb gehad? Test elke dag in de middag zelfde tijd ongeveer. Wel heb ik vandaag en gister beetje ongi gevoel kan dit je ei zijn?? Thanx alvast voor de reactie's!
Hoi hoi, Je bedoelt matcare neem ik aan? Ik heb alleen maar goede ervaringen ermee, altijd een duidelijke uitslag. Ik heb ze zeker een half jaar gebruikt zonder problemen. Het zou best kunnen dat je positieve test nog komt. Of het kan zijn dat je een zeer korte LH piek hebt en daardoor net je piek hebt gemist, geen ervaring mee maar sommige meiden hier op het forum hebben dat.
Ik heb er niet alleen maar goede ervaringen mee, zie mijn onderwerp: Twee ovulatietesten, positief en negatief??? Maar die keren dat ik mijn ei ermee heb gevonden, was de tweede streep wel donkerder dan de controlestreep...
zo te horen heb je je ei gehad ! kan je geen foto maken ....dat werkt beter ik heb er hier alleen maar goede ervaringen mee.. heb tot nu toe al een maand of 5/6 achter elkaar mijn ei gevonden en een keer zwanger helaas is dat een mk.. ben nu weer bezig heb gister mijn ei gevonden maar hij blijft wel heel erg positief .. misschien nog wat hcg van de mk ... weet zeker dat het wel klopte want 5 en 4 dgn geleden had ik geen streepje !!
Thanx lady's! Ja ik heb dus wederom geen idee nu..ben maar gestopt met testen nu en probeer zo nodig volgende ronde de discettes eens uit. Wel vreemd dat er bij een paar meiden eerst posi reacties zijn en dan ineens blijkt dat de testen na elkaar anders zijn..raar toch? Goodluck meiden!
Ik zie een herkenbaar topic! Ik heb gister een mail gestuurd naar matcare dat ik absoluut niet meer tevreden ben over hun ovulatietestjes (dipstick) Ze zijn kennelijk vernieuwd, ik zag het en merkte het, het functioneerde gewoonweg niet fatsoenlijk! Heb meteen een mail terug, dat ze de klacht herkennen, en ze al contact hebben opgenomen met de fabrikant!! Ik krijg nu dezelfde hoeveelheid ovulatietestjes opgestuurd, alleen dan de cassettes! daarin zit dezelfde strip als de dipstick. Echt ontzettend goede service! Al hoop ik dat ze het volgende maand opgelost hebben! (Ik hoop natuurlijk dat er geen volgende maand komt bij ons!) -Wilde ik even met jullie delen- x
Poemelke, ik heb deze reactie ook van hen gehad! Heel netjes inderdaad. Ik wilde alleen dat ik eerder gemaild had, want deze cyclus heb ik dus niets gehad aan mijn ovutesten.
Heey bekende!!! Haha ja dat had ik dus ook, vandaar dat ik dus ook niet fatsoenlijk mn ei heb kunnen vinden! erg frustrerend! maar ik vond dat ze het wel goed hebben opgelost! xxx
Ik heb ook zo'n mail. Eerst dacht ik goede service idd. Maar bij nader inzien vind ik dat helemaal niet. Dat ze een niet werkend produckt vervangen is immers niet meer dan normaal. Maar ze weten nu dat deze test het niet goed doen. Het zou pas goede service zijn als ze de mensen die dit product hebben besteld even zouden na-mailen. "Wij zijn inmiddels op de hoogte van de problemen die ondervonden worden met de nieuwe teststrips. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben een onderzoek op laten starten door onze fabricant. Wij zullen je dezelfde hoeveelheid ovulatietesten toezenden maar dan de ovulatietesten Cassette." Ik heb geluk dat ik precies die ene dag met een ander merk teste, omdat die soort test makkelijker was... Maar als ik hierdoor mijn ei had gemist zou ik best wel boos zijn. Hoeveel vrouwen lezen dit niet en testen nu vrolijk verder...?
Ik heb ook de nieuwe dipsticks gebruikt deze maand, en m'n ei gevonden: zwanger. Ik had altijd met Matcare dat het testlijntje de eerste dagen niet kleurde, tot het ei kwam, en dan had ik twee dagen een knaltestlijn. Nu kwam de testlijn heel netjes op in de loop van de week, en toen had ik een knaltest. Raar hè... En het was die nieuwe, glanzende verpakking. Begin december besteld... Suus
Ja die gedachtengang ben ik ook al doorgeweest Max, eigenlijk best slecht. Ik heb hierdoor dus inderdaad mijn ei gemist (niet dat we niets gedaan hebben, maar ik heb hem dus niet gevonden). Ze zouden gewoon pro actief die zendingen kosteloos moeten vervangen. Ik heb overigens wel net al de nieuwe tests in huis gekregen. Edit, Suus zie nu jouw post, wat maf dat het bij wel zo goed werkte, maar belangrijker: wat een geluk, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Dank je, maar weet je, als je goed naar mijn grafiek kijkt (heel licht roze in mijn banner), dan twijfel ik toch een beetje aan dag 13 als ei-dag. Ik heb die zaterdag en zondag eipijn gehad, en je ziet ook een tempdip... Dus waarschijnlijk ben ik zwanger ondanks Madcare . En inderdaad, heeeeel slecht van ze! Suus
Ik had nu trouwens gisteren met die cassette wel een positieve test, heel vreemd (wel een fijne duidelijke test, ben bang dat ik voortaan die ga bestellen, maar die zijn natuurlijk twee keer zo duur).
@suus gefeliciteerd meis!Super! @andere meiden Ik ook gemaild kreeg de dag erop al zonder reatie op mn mail nieuw test pakket. 10 diskettes en 2 testen. Wel vreemd idd dat ze niets bekend maken.. Ik baal ook want heb nu mn ei niet gespot en ik voel niets..idd wel geklust maar toch..en mn cyclus is nog in de ontpil stand dus heb nu helemaal geen vastigheid..grr.. maar goed we wachten af en anders volgende ronde met de nieuwe aan de slag..
Ik heb ook geklaagd, omdat ze bij mij achteraf ook niet gewerkt hebben. (Ze zijn ook niet gratis tenslotte.) Ook geen reactie, en ik kreeg toen weer precies dezelfde dipsticks, dus geen cassettes. Vaag toch? Suus