Zijn er meer van jullie die ook bijna geen klachten hebben?? Af en toe heb ik het idee dat je klachten moet hebben om echt zwanger te zijn in de ogen van omstanders....!! t klinkt misschien een beetje gek, maar dat gevoel krijg ik wel een beetje....! Ben benieuwd of anderen dit herkennen....
hey ik ben nu 24 weken zwanger, maar herken het heel goed. iedereen maar vragen heb je dit? en heb je hier al last van?. nog misselijk geweest??? Moet altijd nee zeggen. Ook ik vraag me dus vaak af of dat wel normaal is en of ik niet de enige ben. ben blij als ik strax een dikkere buik heb, dat ik er dan voor andere en voor mezelf wat meer zwanger uitzie. Miss zijn er nog wel meer mensen die het ook hebben. wachten op reacties en fijne zwangerschap nog
Fijn toch Ik had ook met 30 weken weinig tot nergens last van. Nu alleen zere handen en extra gewicht maar verder zou ik het nog best wel maanden vol kunnen houden hoor. Klachten hoeven echt niet hoor, wees blij
Heb bij mijn eerste zwangerschap ook werkelijk nergens last van gehad, heerlijk! Gewoon van genieten. Nu bij de 2e ietsje meer kwaaltjes, maar ook eigenlijk een heerlijk rustige zwangerschap, is alleen maar fijn! Enjoy!
ik denk dat wij gewoon geluks vogels zijn... bij me eerst niks geen problee vanaf het begn tot einde e nu ben ik vandaag 35 weken en voel me eigenlijk best goed... wel merk ik als ik echt te vel doe en niet eens een ker rust tussen door da ik dan wat meer kramp in me buik heb en wat lst van m rug (2008 hernia operatie gehad) dus dat is niet heel raar. iedereen zegt ook idd knap dat je met 34 wekn og in ee tent gaat slapen (was maar een weekend) maar tja as het goed gaat moet ik dan binnen op de bak thuis gaan zitten... ik denk gewoon dat er weinig vrouwen zijn die z door hun zwangrschap heen wandelen...dus geniet er idd maar van...doe ik ook
Ik zou zeggen geniet er lekker van en maak je vooral geen zorgen. Mijn zussen en 2 vriendinnen zeiden dat ze een paar weken voor de bevalling nergens last van hadden, dus het komt echt wel vaker voor.
Geniet er.maar dubbel en dwars van....ik.heb een verschrikkelijke zwangerschap en had mee heeeeeeeeeeeeeel erg graag gewoon gewoon gevoeld maar ik heb helaas maar weinig kunnen genieten van het zwanger zijn...en dat doey me best pijn
Ik sluit me aan bij Pandora! Geniet er maar lekker van! Ik zit momenteel thuis met BI en probeer vanaf volgende week weer 6 uurtjes per week te werken verdeeld over 3 dagen. We wonen op een flatje van 3 hoog, maar mijn onderbuurvrouw van 83 jaar, die kan nog sneller de trappen op en af, dan ik
Ik zit al vanaf de 22 weken thuis met bi....kan aan het eind vd dag.gewoon niet meer op mn benen staan en ik kots al 30 weken de longen uit mn lijf.:x dus echt ben blij dat je je zo voelt.....wil wel ruilen had het er gisteren met mn vriend over dat het zo raar is dat klachten bij vrouwen zo verschillend kunnen zijn....de overbuuf loopt bij wijze van nog de marathon en ik kan maar 3 uur op een dag iets doen:x
Inderdaad gewoon genieten!! Al vergeet ik ook weleens dat ik rustig aan moet doen omdat ik zo weinig kwaaltjes heb. Bij de eerste stond ik een paar uur voor de bevalling nog het grasveld te maaien, had toen wel al een beetje pijn in m'n rug maar verder geen probleem haha. Nu besef ik wel meer dat ik me wat rustiger moet houden en niet meer zoveel moet sjouwen als normaal. Dit zal voor mij mn laatste zwangerschap zijn, dus probeer ik er extra bij stil te staan hoe bijzonder deze maanden zijn!
Ik heb ook nergens last van. Iedereen verbaast zich hoe soepel ik nog door de knieen ga en zo. Ik slaap prima, doe alles nog... Afgezien van een dikker wordende buik (en af en toe wat moe) vind ik zwanger zijn bijna 'saai'. Maar goed, dat is toch beter dan bekkenproblemen etc etc...
Mensen in de omgeving snappen het sowieso bijna nooit, of je nou wel of geen klachten hebt.. Jammer is dat he! Je voelt je maar zelden echt begrepen door mensen. Als je zegt waar je wel last van hebt, dan 'hoort het er allemaal gewoon bij', vind ik ook altijd zwaar irritant! Toch een kwestie van proberen niet teveel van aan te trekken en vooral lekker van genieten dat je niet zoveel kwaaltjes hebt! Lekker genieten van die kleine in je buik
Hier nog zo'n geluksvogel die nergens last van heeft. Zit nu op 33 weken en 3 dagen en kan eigenlijk alles nog, hetzij in een iets lager tempo maar dat nemen we maar voor lief.
Ik had ook letterlijk een roze wolk tot vorige week, dacht dat het indalen was, beetje pijn op mijn schaambot, nu behoorlijk bi en verplicht stoppen met werken......ik hoop dat je je zo 'gewoon' blijft voelen
Hahaha, het is volgens anderen ook nooit goed Als je alles nog kan en je prima voelt, dan is dat vreemd. Waarom? Is juist heerlijk toch Lekker van genieten hoor! En niet om te zeuren, want daar doe ik niet aan Ik ben ook 21 okt uitgerekend en werk nu nog 4 weken voor 50% ivm bekkenpijn. Klote, maar het is niet anders... Wij hebben als zwangere vrouw nu eenmaal geen zeggenschap over of we wel/niet klachten krijgen, en wat dan en wanneer dan en hoe erg dan Niets is zo onvoorspelbaar als een zwangerschap, denk ik dan maar.
ja ik ken het hoor, heerlijk toch! Ik heb een tijdje beetje last van mn voeten gehad en de laatste 2 weken (van de 42) kreeg ik een beetje last van mn rechterheup maar dat was het wel. Niet misselijk geweest, hoogstens een beetje weeeig de eerste weken en heb tot 22 weken gewerkt als stewardess, ging allemaal prima. Dus ik zou zeggen maak je geen zorgen en geniet er lekker van.
hoi geniet er heerlijk van ik had met mijn 1e zwangerschap ook geen kwaaltjes ben er zo 9 maanden fluitend door heen gekomen maar nu pffffffffffffff vanaf 16 weken zwangerschap zit ik 100% in de ziektewet door bekkeninstabiliteit en het word alleen nog maar erger ik ben het zat hoop dat deze 6 weken heel snel voorbij gaan dus geniet ervan dat je nix heb