HELP! Wat moet ik doen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sanjor, Sep 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mcm78

mcm78 Bekend lid

May 6, 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sanjor: hoe is het nu? Ik hoop dat ze alles gewoon heeft binnen gehouden vannacht!! Ik duim voor jullie!

2. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hoe is het gegaan??
    Voelt ze weer wat beter?

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Hoi!
    Ze heeft gisteravond alles binnen gehouden en vanacht ook gelukkig. We moesten wel naar de spoedpost voor de zekerheid.. Maar eenmaal daar was er niks aan de hand en was ze gelukkig niet uitgedroogd! Ze had me tips gegeven waar ik op moest letten..

Wat ze nu wel heeft: Ontstoken ogen door de verkoudheid pfff. Hahaha. Maar ben blij dat ze alles tot nu toe heeft binnen gehouden! Vanochtend ook een goede plasluier..

Heb haar net maar een half fruithapje gegeven. Kijken of haar maagje dat goed vindt. Ze heeft wel al een hele fles op gelukkig.

@Mcm; Maakt niks uit hoor meid! Zat er gisteren gewoon een beetje doorheen..

Bedankt voor jullie tips! Echt fijn zo'n forum!

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Ik zeg maar 1 ding: naar de dokter!

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Voor haar ontstoken oogjes? Of bedoelde je nog van gisteren dat ze niks binnen hield?
    Want we zijn gisteren al langs de spoedpost geweest..

6. elmo82

elmo82 Actief lid

Jul 16, 2010
    196
    0
    0
    gastouder
    friesland
    Gelukkig gaat het al weer wat beter.
    Hoop dat ze nu wel alles binnen houd.
    Sterkte

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    oogjes goed schoon houden met afgekoeld gekookt water en dan van buiten naar de neus toe wrijven een aantal malen per dag.
    als dit niet beter wordt na een aantal dagen of ze gaat over pijn klagen even bellen met de ha.
    fijn dat het beter met het spugen gaat!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    @Tuttie; was gisteren even langs het CB geweest voor haar oogjes. Omdat er dus geen vuil uitkomt?! dus er valt niet zoveel schoon te maken. Is gewoon rood en dik.. Apart he?

@All; Het spugen is over. Gisteren heeft ze goed gegeten en gedronken. (ik heb wel een beetje ingehouden, als het aan lisa lag at ze gewoon zoveel als voorheen;))

Share This Page