Hoi lieve meiden. Bij deze heb ik een nieuw topic geopend voor ons, zie de lijst: Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - november 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Kapitein - 23jaar - 1e kindje - begin van het jaar rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst LEDENSTOP
Mijn kleine man is bijna 5 maanden Adriana hier was het echt krijsen bah! En naast mama alleen kreunen en draaien. Ik heb er altijd een week last van hoorde net van een vriendin (die hoorde het weer van het CB) dat het een maand kan duren bij de kleintjes hoop niet een maand van dit soort nachten.... Hoop dat je ook zelf kan bevallen bij een tweede. En hoop dat het vandaag door zet. Slim gedaan Kapitein je bent altijd lief *knuffel* En idd heb je al getest?
aaaa heb buikgriep. Jeetje wat voel ik me beroerd. Gelukkig wil de oppas tot 3 uur oppassen dus ben daar heel blij mee. Al voelt het wel een beetje gek.
Rums hè bah, dat is niet fijn. Wel lekker dat je even je rust kan pakken dan knap je vaak toch sneller op.
Hey meiden, Ben ik ook weer. Zat donderdag t/m zaterdag in Disneyland Parijs, met de kleine vent, manlief en mijn zusje. Was erg leuk. Nu weer aan de bak, bleegh, helemaal geen zin in
Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER!! Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje beginnen in okt/nov 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Behappy - .. jaar - 2e kindje - eind februari Kapitein - 23jaar - 1e kindje - begin van het jaar rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst LEDENSTOP
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER!! Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Behappy - .. jaar - 2e kindje - eind februari Kapitein - 23jaar - 1e kindje - begin van het jaar rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst LEDENSTOP
Aah bah buikgriep Hier dus ook..vannacht 3x.moeten spugen . Vanochtend is J. Opgehaald. Door oma.zodat ik nog ff kon bij slapen enzo Voel me.nu eigenlijk. Alweet een stuk beter !
Oh dat is wel een goed idee, nieuw topic! Wat naar, beterschap voor allen zieken! Wel even kijken wat ik nou nog heb onthouden van het vorige topic. Ehm niet veel denk ik.. Oja, mijn kindjes zijn nu dus 2 jaar, 10 maanden en 1 jaar, 5 maanden. Brondy, leuk in Disney geweest! Wil ik ook wel graag nog een keer heen. Ben er 1x geweest toen ik 12 was en het heeft diepe indruk gemaakt NOD nadert hier..spannend! Haha. Hoe is het bij jullie met de storm? Hier moest ik me door omgevallen containers, rollende bloempotten, gillende brandweersirenes, langs een omgevallen boom en onder gigantische treurwilgen waar elke paar seconden takken vanaf waaiden begeven om mn oudste van de peuterspeelzaal te halen.. Eng! Gelukkig lijkt het nu wat rustiger te worden, maar ik blijf vandaag verder lekker binnen.
Yaaay nieuw topic Degenen die het nodig hebben, beterschap! Buikgriep is echt ellendig Ben ook wel benieuwd hoe de storm daar is? Lees overal dingen over vliegende takken, dakpannen en schuttingen die uit de grond gerukt worden.. Brrrr Inderdaad lekker binnen blijven Liesken!
Jaa echt balen maar t lijkt wel bij alleen vannacht te blijven .. 3x moeten spugen ..wel zonder dat er verder iets uit kwam want om 5u sochtends is mn maag leeg haha En na een tukkie em een broodje voel ik.me.weer super. Iedereen vroeg al aan me.of ik niet zw ben haha @Storm jaa hier hele bomen op de weg, dakpannen eraf Wonen in noord Holland.
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER!! Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Behappy - .. jaar - 2e kindje - eind februari rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst LEDENSTOP Heb hem even aangepast.
Ik ben momenteel een beetje sjaggie want ik probeer de foto van mijn (helaas negatieve) test te plaatsen. En tot 3 keer toe is alles wat ik getypt gad, weg. Dus ik zeg even hallo en doei. Aaahhhhhhhh. Lieve rums, beterschap!
LEDENSTOP Micchan - 19 jaar - 1e kindje - ZWANGER!! Kapitein - 23jaar - 1e kindje - september 2013 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - oktober 2013 Ytest - 25 jaar - 2e kindje- oktober 2013 Mamainthefuture - 26 jaar 2e kindje oktober 2013 Brondy - 28 jaar - 2e kindje - nov/dec 2013 Adriana85 - 27 jaar - 2e kindje -januari Behappy - 21 jaar - 2e kindje - eind februari rums - 26 jaar - 2e kindje - juni mamavandaan - 28 jaar - 2e kindje - juni (na kerkelijke trouw) fidel2010 - 28 jaar - 2e kindje - herfst LEDENSTOP Heb hem ook even aangepast mijn leeftijd erbij gezet.
Behappy fijn dat je je een stuk beter voelt! Hopelijk zet het zo door en voel je je snel weer top! Wat voor anticonceptie heb je nu? Liesken spannend die NOD datum weer! Ja die storm niet normaal gelukkig hadden wij gister boodschappen gedaan en hoefde ik niet met Thomas de straat op. Micchan hoe is het met jou misselijkheid? Kapitein balen zeg ik had toch wel goede hoop op er positieve test bij je!