Hier krijg ik dus nu eens echt een hele grote glimlach van op mijn gezicht. Echt van harte gefeliciteerd!!! De praktische dingen lossen zich vanzelf wel op meid, dat komt allemaal wel goed. Dit kindje wil blijkbaar jullie heel graag als ouders hebben!!!! Echt, nogmaals, van harte gefeliciteerd!
Up-date: vanmorgen 2 testen gedaan en weer een licht 2de lijntje er op.........niet zo duidelijk als die van gister middag maar nog steeds goed te zien......
jeetje floppy, wat zal jij overdonderd zijn 2 keer ivf en nu dan spontaan zwanger zonder dat het in de planning zat, echt een wonder!! gefeliciteerd meid!
Spannend dus. Hoe is het met je meiden? We zien je niet heel veel meer bij de oktober mama's. Of lees ik daar nu zo over heen haha?
WOWWWWW echt geweldig meis ook al is het niet helemaal gegaan zoals je wilt maar het is toch echt een super de puper wonder!! Gefeliciteerd!!! WOW wonderen zijn de wereld nog niet uit misschien geeft dit zelfs hoop voor meiden die ook aan het ivf traject bezig zijn.....blijkbaar lukt het gewoon toch!! ANYWAY verhuisdozen bestellen en beginnen met pakken