Klote zeg, waarom wordt je dit aangedaan!!! Oneerlijk! sterkte!! Nog een testje heeft geen zin meer zeker? weet je zeker dat het er niet meer zit?
Lieve sloppy, Meid wat oneerlijk dit. Eerst zo'n grote blijdschap en nu dit grote verdriet! Dikke knuf. Zet het echt door?
Na zoveel ongeloof en pril geluk dit ,ik wens je veel sterkte toe !! Wie weet is het een teken dat er toch nog een kleintje mag komen in jullie gezin? Knuffel *
Bednakt allemaal voor jullie lieve woorden, dat doet me echt goed. Ik haal veel kracht uit het fijt dat ik 2 prachtige meiden heb waar we al onwijs compleet mee zijn. Nog een testje doen.....tja heb er al minimaal 10 gedaan en er blijft nog een vaag lijntje op staan maar donkerder worden ze niet meer dus het is echt over.
Heel veel sterkte.... Jammer genoeg ken ik dit gevoel. Ik werd een paar jaar geleden onverwachts zwanger. Helemaal niet geplant, maar uiteindelijk zo welkom. Tot ik hard van die roze wolk werd afgetrapt omdat het een BBZ werd. Je maakt ineens zulke pieken mee van emotie. VErbazing, schrik, blijdschap....verdriet.... Wens je uit het diepst van mijn hart veel sterkte toe.