Hoi dames, Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en vorige maand een miskraam heb gehad ben ik nu druk in de weer met ovulatietesten. Ik heb het idee dat ik gisteren (20/08) een positieve ovulatietest heb gehad. Maar ik twijfel, want bij het ovulatietesten in de vorige ronde had ik 2 dagen achter elkaar een positieve test en ik meen me te herinneren dat de streep toen ook iets dikker was. Omdat ik mezelf natuurlijk helemaal rot tuur op een positieve test wil ik vragen wat jullie ervan vinden... Bedankt alvast! Groetjes!
Ik denk dat je 20-8 n piek hebt gehad.. maar de kv ovutesten zijn niet heel goed hoor, lees je overal hier op forum.. ik gebruikte ze eerst ook en kreeg t advies om andere te gebruiken.. heb deze ronde de dipsticks van zwanger en kids gebruikt en die zijn mij erg goed bevallen!! Edit ik had met de kv vorige cyclus drie dagen n hele duidelijke streep maar verder niks gemerkt van n eisprong en had nu met de testen van zwanger&kids twee dagen een posi test en duidelijke krampjes
Ik denk dat je nog geen piek hebt gehad, althans, bij mij bleven die kv meerdere dagen echt knallen.. de zw-testen zijn perfect, de ovutesten wat minder
Deze zijn van mij de bovenste van gisteren en de onderste van vandaag..dus ik denk dat de jou ei nog moet komen..
Bedankt voor jullie reacties dames. Als het nog nodig is, hopelijk niet natuurlijk , dan ga ik de volgende ronde toch eens een ander merk ovu-testen proberen. Maar ik maak deze ronde met de testen van kv af, ik weet niet hoeveel de merken verschillen qua gevoeligheid. Kan ook nog eens goed zijn dat mijn ei pas later komt.
ik heb deze ronde voor de eerste keer testen gebruikt van zwanger en kids. omdat ik erg onregelmatig was. op dag 63 ofzo mijn ei gevonden, en zie banner
@Birdy: welke dag in je cyclus zat je op de 20e. Ik gebruik ze zelf ook altijd van KV, ondanks de negatieve verhalen.
Jouw testen hebben inderdaad een veel duidelijkere lijn. Thanx voor het vergelijkingsmateriaal, hihihi. Op welk moment van de dag test jij eigenlijk altijd?
Op de 20e zat ik op cyclusdag 27. Ik heb met de testen van kv in de vorige ronde ook mijn eisprong gevonden en toen was het nog raak ook. Alleen is dat helaas op een miskraam uitgelopen.