Zie wel"iets" maar na een half uur zeg ik indroger. Morgen nog eens proberen en dan echt naast de test gaan staan en kijken of je binnen 5 min wat ziet verschijnen. Succes!
Thnx meiden! Zou morgen een CB test zonde van het geld zijn denken jullie? Of kan ik beter nog een KV test halen?
Ik wil absoluut niet rot doen, maar als je 4 dagen overtijd bent. Zoals in je banner staat. Dan had je denk ik een knaller moeten hebben nu. Op basis daarvan zeg ik idd dat het zonde is om geld aan een cb uit te geven.. Maar je hebt dan wel meer duidelijkheid.
Vind het helemaal niet rot dat je dat zegt hoor Waardeer je eerlijkheid! Ik kan me vaag herinneren dat ik bij onze dochter ook pas laat een goede test had. En mn cyclus is vrij onregelmatig en heb de banner ingesteld op 29 dagen (zolang was mn laatste), daarvoor was het 30-89-32-29. Is er nog hoop?
Aaah kijk, nou dan kan het mischien wel vaag positief zijn. Mischien kan je morgen nog eens testen.. En geen cyclus is gelijk dus het kan alle kanten op. Spannend hoor.
Dat is niet helemaal waar. Bij mn oudste had ik negatieve testen overtijd en pas na een ruime week een positieve. Maar voor een digi zou ik nog wel wat dagen wachten.
Ik zie wel "iets". Ik zou overmorgen nog eens met kv 2v5 testen en als het streepje duidelijker is de dag daarna een CB doen.
Thnx meiden! ML heeft bij kruidvat meteen testen gehaald, hoop op een positieve(re) morgen, kan echt niet langer wachten.. tot 1 jan, red ik niet Morgenvroeg plaats ik 'm meteen hier! Eerder is niet heel zinvol toch? Als ik een paar uur niks drink vanavond misschien al? Dat wachten, pff niets voor mij
Ik zie ook een tweede streepje. Morgen even opnieuw testen en camera bij de hand houden. Na 5 minuten vast even een foto maken en daarna bij 10 minuten even weer.