Ik moet nog wat kerstcadeaus kopen. Ja ja heel erg op tijd Maar nu wil ik wat dingen online bestellen. Daarbij staat dat het morgen in huis is, als je het voor een bepaald tijdstip besteld. Maar krijg ik die pakjes dan echt wel op tijd? Winterweer en stakingen zullen denk ik toch voor vertraging verzorgen. Wie heeft er pas iets besteld en is het op tijd gekomen?
Zag vandaag ook nog iets dat ik graag als kerstkado zou willen geven, maar durf het niet. Met Sinterklaas heb ik ook al gehad dat het er pas na pakjesavond was, ondanks dat ik het 2 weken voor pakjesavond al besteld had... Dus durf het nu niet meer!
Ik heb eergisteravond laat iets online besteld wat dan vandaag geleverd zou worden en dat is ook gewoon vandaag geleverd. Maar als ik jou was zou ik de gok niet wagen, wat je nu nog besteld wordt pas vrijdag geleverd, mocht er iets vertraging zijn heb je het dus pas na kerst.
Ik had iets op marktplaats gekocht dat gisteren verstuurd is. Vanochtend werd het al bezorgd (pakketpost).
de pakketjes tot nu toe worden hier allemaal optijd bezorgd. Heb AL mn kerstcadeau;s online gehaald dus dat zit snor alleen de kaarten hebben DAAAAAGGGEN vertraging
ik heb iets besteld (niet voor kerst) en ik zie bij track en trace dat het nog steeds in het sorteercentrum ligt dus ik zou het er niet meer op wagen...
yep helemaal op tijd! Zelfs met de stakingen werden hier gewoon pakjes bezorgd. Afgelopen zondag pakje besteld. Gisteren aangekregen. Zelfs vorige week pakje besteld dat vanuit Belgie moest komen en gewoon 1 dag over gedaan.
Ik heb maandag iets bij Bol.com besteld en dat werd dinsdag bezorgd. Netjes op tijd dus. En vorige week bij de H&M en dat werd gister bezorgd. Mij hoor je niet klagen hoor, de service is hier nog steeds prima!
Pakketten gaan nog wel goed, bij mij in ieder geval wel. Brievenbuspost is wel drama. Al zou ik nu geen pakket meer bestellen vandaag. Je hebt geen enkele dag meer speling, stel dat er toch iets misgaat ben je al te laat. Toch maar ff de stad in?
ik heb maandag op dinsdagnacht iets besteld bij de prenatal en had dit woensdag al in huis, terwijl er op de site stond dat het 5 dagen zou duren. Dus heel snel.
Hier maandag iets besteld bij bol.com en bij wehkamp. Beide zijn dinsdag netjes bezorgd. Je moet alleen wel even goed kijken of het artikel dat je wil hebben wel een 24-uurslevering is. Bij bol.com waren er ook een hoop cd's die 3-5 dagen levertijd hadden en bij wehkamp ook.
bol.com is wel op tijd...maar andere weer niet. Ik zou het er niet op wagen hoor.....ik wacht al een week!
Nee heb hier ook iets online besteld al 2 weken geleden en heb het nog niet, ze stuurden vandaag mail dat het vandaag op de post gaat (pfff), ze hebben het zo druk!
Ik heb maandag een artikel besteld bij bol.com en het zou de volgende dag geleverd worden, maar heb nog niks! :x Het is nog niet eens verzonden, dus dat gaat hem niet worden voor de kerst. Heb de bestelling dus ook geannuleerd Enniewees, ik zou het dus niet doen! Heb dinsdag ook een artikel besteld wat volgende dag geleverd zou worden en dat is er ook nog niet, dus ik vind het risico te groot!
wat stom dan he? Stond er wel achter voor 17uu/21:30 besteld de volgende dag in huis... Ik heb hier een bestelling gehad maar verspreid over een week bezorgd gekregen...sommige artikelen stond er ook achter...binnen ... dagen
mijn vriend had wat gekocht bij marktplaats, netjes verstuurd door diegene, net pas binnen. Duurde hier zowat een week.
ik zou het er zeker niet wagen hoor.. wacht al drie weken op kerstkleding van de otto... nog niks binnen..vanmiddag maar snel nog even de stad ingeweest om toch wat te kopen, bestelling gaat meteen retour afzender!!! daarintegen is een kerstkadootje voor me zus gisteren verzonden en was vandaag binnen ( maar wel al een week geleden besteld, er achteraan gebelt)