droger doet het niet, wie heeft tips??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavyas, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Onze droger doet vreemd, hij draait en alles doet het verder, hij piept en het lampjevan het water resevoir brandt de hele tijd. Als ik het bakje waar het water normaal in zit eruit haal dan is ie leeg.
    Normaal brandt het lampje op het moment dat ie bak vol zit met water. Waar moet ik kijken en wat moet ik nu doen? Ik heb hem zo nodig deze tijd.

Alvast bedankt voor de tips.;)

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Onderin je droger zit een klep. Die kun je openmaken met een hendeltje. Die zit ws ergens bij de deur opening.
    Daar in zit een nog een soort filter. Bij mij is dat een grote grijze bak!! Die kun je eruit halen en schoonmaken onder de kraan.
    Als dat niet helpt kan er een vuiltje zitten bij het dopje wat bijhoud hoeveel water er in de machine zit en of het weg kan. Waarschijnlijk zit er een vuiltje onder en blijft daardoor het dopje steken en denkt hij dat het water niet weg kan.Dat dopje zit in de machine zelf. Maar ik denk dat het dan werk is voor een monteur!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Waarschijnlijk idd filter verstopt.. Je kunt ook googlen op het serienummer (wat vaak ergens op je droger staat), voor een handleiding als je die niet meer hebt.

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    eventueel zou ook het slangetje, dat via de achterkant naar het waterreservoir loopt, verstopt kunnen zijn...ecen lospeuteren en doorspoelen...

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    we hebben gekeken en onderin een lade schoongemaakt en nog steeds brandt en piept ie.

Deel Deze Pagina