wie weet raad?

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hallo dames :)

Ik heb even advies nodig.

Ik werk al 5,5 jaar lang in een gezin met 4 kinderen wat ik overigens met veel plezier doe, het werk opzich zelf is het probleem niet. Maar mijn baas wel ( mijn baassin is verder heel aardig )

Even een paar kleine voorbeeldjes. Hij is vrij autoritair en laat dat ook erg duidelijk merken naar mij toe. Kijk dat hij op of aanmerkingen heeft over zijn kinderen vind ik prima.

laatst kwam hij binnen en ik stond in de woonkamer ( bij hem thuis ) zegt ie uit het niets poeh jij stinkt naar rook ( euhhmm ik rook niet?? mijn vriend alleen buiten ik ben erg schoon op mezelf dus what the fuck ) maar goed dat overvalt me dan gelijk weer zo erg dat ik dan weer niks durf te zeggen. Heb dat op een later tijdstip gezegd dat ik het niet waardeer dat hij commentaar heeft op mijn persoonlijke hygiene. Dan zegt hij nou ja ik vind dat gewoon, maar geloof dat de boodschap wel duidelijk is.

Vandaag kwam ik binnen om 7 uur s'ochtends hij kon die dag een uurtje later beginnen. Zegt hij goedemorgen, uhm je bandje van mijn mobiel ( voicemail ) moest ik maar even veranderen want hij vond het irritant, het eerste wat ik dus ook zei was nee ( dacht serieus dat hij een grapje maakte ) ja zegt hij ik betaal ervoor ( is niet helemaal waar ik heb een abbo van 45 euro in de maand en hij betaald er 15 euro aan mee ) en als je werkgever dat tegen je zegt heb je het maar te doen? Tja de kinderen zaten ook gewoon in de keuken, was zo overbluft dat ik even niet meer wist wat ik moest zeggen, maar ja wat moet ik nu? Moet ik een mail opstellen dat ik het echt belachelijk vind hoe hij mij af en toe behandeld? Wie heeft raad ? overigens zijn dit kleine voorbeeldjes die vaker voorkomen.

alvast bedankt

2. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701