Help, wat moet ik nou doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SYRV, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    hier was een nachtlampje de oplossing. En ik geloof er niet zo in dat kindjes overstuur gaan krijsen voor de aandacht. Denk dat het een gevoel van onveiligheid is. als ze aandacht willen of gaan uitproberen doen ze dat niet door overstuur te krijsen/huilen, maar dan merk je dat verschil echt wel..

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oh ik weet hoe heerlijk dat is hoor, en ik doe dat soort dingen vaker wel dan niet;). Maar de laatste tijd is het zo dat lekker knuffelen en troosten niet meer genoeg lijkt, want zodra ik de kamer uit loop is het brullen. En dan is dus de vraag: is er echt wat aan de hand, of probeert hij me gewoon uit en wil hij gewoon uit bed?

En inderdaad wat is goed? Het is niet zo dat ik denk dat wanneer je structureel consequent bent dat je dan een goede moeder bent. Wat goed is is voor iedereen anders natuurlijk. Maar ik denk dat iedere moeder het op voor haar de beste manier wil doen. En in dit soort situatie's vraag ik mezelf af of wat ik doe wel het beste is;). Maar het zal vast allemaal wel goed komen!

@nachtlampje: ik heb er nu sinds vandaag 1 neergezet, hij sliep altijd zonder en was bang dat dat nachtlampje hem juist uit zijn slaap zou houden. Maar ik zal de komende dagen eens kijken hoe hij erop reageert, misschien is dat wel de oplossing;)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik verplaats je topic even naar 'baby en dreumes'

Deel Deze Pagina