Help... Wat moet ik nou doen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door PasensiOema, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Geen penetratie met andere mannen maar ze wil wel eerst even kijken of de baby op je broer lijkt.. Mmmhm. En dan ook nog expres de pil slordig slikken, wat een loeder (sorry). Kan uit de tekst niet helemaal opmaken of je dat van tevoren al wist of dat ze je dat pas achteraf verteld heeft? Als je het wist vind ik het heel kwalijk dat je toen niets gezegd hebt.

Ik zou nu in ieder geval alles vertellen wat je weet. En je er op voorbereiden dat je een hoop over je heen gaat krijgen..

Hopsatee en Sado vinden dit leuk.
  2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.875
    7.938
    113
    Met zo'n vriendin en zo'n zus heb je geen vijanden nodig......

Ysabella, Riverdale87, fanona en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Wat een vaag verhaal!

Wat ik nu echt niet begrijp van jou is dat je zegt een betere band te hebben met je broer dan met je schoonzus.
    Hoe kan je dan je broer zo in t ongewisse laten? Je hoort en ziet vanalles en je verteld hem niks maar houdt wel de hand boven je schoonzus...kan ik nu echt niet inkomen.

En dan de uitspraak ik zie wel of t kind op hem lijkt of niet....echt verschrikkelijk...niet normaal hoe jij en je schoonzus dit je broer aandoen.

Dus je moet dit echt vertellen. Ik zou woedend zijn als ik jou broer was en jij wist alles van te voren. Hechte band my ass...dit is geen hechte band als je t mij vraagt.

Darinka1 en Sado vinden dit leuk.
  4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat gaat echt niet slijten als jij nu niks zegt en t kind blijkt niet van hem te zijn. Dan word t alleen maar erger.
    Jij hebt die relatie niet kapot gemaakt...dat heeft zij gedaan.
    Wat jij kapot maakt als je niks zegt is de band tussen jou en je broer...

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mee eens! Dan maar ruzie maar dit is niet oké!

6. roundandaround

roundandaround Niet meer actief

Precies dit

7. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik zou ook je broer op de hoogte stellen van wat je weet en eerlijk naar hem aangeven dat je niet wist wat je ermee aan moest, wel of niet vertellen, maar dat je de band met je broer en eerlijkheid/openheid naar hem belangrijker vind.

Betreffende de vriendin, sorrie daar heb ik maar 1 woord voor, die vind ik triest.

Je broer zou ik enkel het advies willen geven om als hij voor het kindje wil gaan direct te zorgen dat alles juridisch geregeld is. Mocht hij twijfelen naar aanleiding van wat je hem verteld hebt, zorg dat er een vaderschapstest komt en daarop volgend afhankelijk van die uitslag alles juridisch geregeld wordt.

Chocolat en PasensiOema vinden dit leuk.
  8. PasensiOema

22 apr 2017
    75
    32
    18
    Vrouw
    Alvast iedereen bedankt voor jullie reactie. Zal even in het algemeen reageren dus hopelijk is het te volgen.

De reden waarom ik dus nog niks tegen me broer heb gezegd is omdat ik voorheen ook dacht het beste te doen door alles te vertellen en ik achteraf voor boosdoener ben uitgemaakt. (Bij me beste vriendin en haar vriend dan.) Dit samen met het feit dat ik van beide partijen dacht dat ze nu echt klaar waren met elkaar had ik toen besloten het niet te zeggen tegen hem. Hij gaf zelf aan dat hij er ook genoeg van had en eigenlijk hoopte dat ze niet terug zou komen. Ik was er echt van overtuigd dat het voorbij was. Heb me daarna ook meer bezig gehouden met mijn zwangerschap en voorbereidingen op de baby.

Ik heb mijn broer wel gezegd dat zij niet trouw is met het innemen van de pil en als antwoord gaf hij dat hij toch niet meer zonder cd seks zal hebben met haar. Of het echt zo is geweest dat weet ik natuurlijk niet.

Omdat ik verder niks meer hoorde over hun als stelletje heb ik verder niks gevraagd of gezegd. Ik had met beide wel contact maar dan over andere dingen. Had het vermoeden echt niet dat zij toch weer bezig waren met elkaar. Ik voelde me toen tegenover me broer al schuldig omdat ik heb dus niet vertelde dat zijn (in mijn hoofd nog) ex-vriendin al verder was gegaan met haar leven. Maar ik wilde geen olie op vuur gooien. En was blij dat het nu echt zo hoog zat bij mijn broer dat hij er klaar mee was.

Nu verteld hij mij dus dat hij vader zal worden. Zij hadden achteraf gezien dus wel contact met elkaar en willen het nu samen proberen voor het kindje is mij gezegd. Toen ik haar vroeg hoe het zat deed ze er heel luchtig over. Heb haar ook gevraagd waarom ze mij niet eerder heeft gezegd en daar antwoorde ze op dat ze het niet wist.

Was even overrompeld en wist dus niet wat ik moest zeggen of moest doen. Heb ik ieder geval besloten dat mijn broer het vandaag te weten zal komen. Ik heb haar tot vandaag 13.00uur de tijd gegeven om hem alles te zeggen. Doet ze het niet, dan zal ik het doen.

Chocolat en isabelletje14 vinden dit leuk.
  9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Wow. Lekker makkelijk van achter een beeldscherm dit. Niet iedereen is hetzelfde he!

Ts. Ik kn me voorstellen dat het een lastige situatie is. Ik begrijp een beetje uit je verhaal dat je er eigenlijk niet tussenin wilde zitten en er voor beide wilde zijn. Helaas zit je er nu juist wel tussen. Het feit dat je hier al aangeeft dat het je niet lekker zit, zegt genoeg. Ik zou haar voor een keus stellen of zij verteld het of jij.. feit is wel, nu er een kindje gaat komen, dit wel open gegooid moet worden. Plus dat ze het eigenlijk nu ook jouw probleem maakt doordat ze jou in een lastige situatie brengt.

Veel succes meid met alles!

PasensiOema vindt dit leuk.
  10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.875
    7.938
    113
    Sorry hoor, zal er de volgende keer ff een knipoogje ;) bij doen

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Zo dan!

Ben heel benieuwd of ze het verteld heeft.

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Iemand die mijn familie bedriegt had ik bij de eerste confrontatie al genaaid... (Dus het moment dat je erachter kwam dat hun relatiestatus niet hetzelfde was)

13. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik snap het dilemma niet. Ik had mijn broer allang ingelicht. Dan maar de boosdoener. Wat denk je dat er gebeurd als het kindje straks niet van je broer blijkt te zijn en hij erachter komt dat jij het al die tijd al wist dat dat een mogelijkheid was? Ik denk zomaar dat je broer zich dan vreselijk verraden zal voelen door jou. Dat zal meer kapot maken dan meteen de waarheid vertellen. Liever nu ruzie dan straks een breuk. Vanachter een scherm is het natuurlijk makkelijk praten, maar ik zou er echt niet over na hoeven denken of ik zoiets aan mijn broer zou vertellen. Als je tegen je eigen familie al niet eens meer eerlijk durft te zijn...

Sado vindt dit leuk.
  14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit inderdaad.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ben heel benieuwd of ze het zelf vertelt maar het lijkt me erg sterk.

16. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik bedoelde eigenlijk of ze deze zwangerschap zelf aan je gemeld heeft maar doet er geloof ik niet toe!

Ze is echt gek. Ik zou het echt zeggen tegen je broer. Hoe langer je wacht hoe bozer hij zal worden. Vroeg of laat komt hij er toch achter

17. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Als dit om mijn broer ging had ik het hem verteld nog voor schoonzus de deur uit was.

18. PasensiOema

22 apr 2017
    75
    32
    18
    Vrouw
    Nou even een update beste mensen..

Ze heeft het niet gezegd tegen hem dus heb hem verteld dat hij naar mij moet komen omdat ik hem iets te zeggen heb. Hij kwam en heb het hem dus gezegd, alles wat ik weet en ook uitgelegd waarom ik het niet eerder heb verteld.

Hij gaf aan dat hij al een gevoel had dat er ook andere mannen in haar leven was en hij daarom alleen nog met condoom omgang wilde hebben. Toen was het blijkbaar al te laat, in de zin dat ze al zwanger was (als het zijn kind is). Hij heeft haar opgebeld en gezegd dat zij weer bij haar ouders kan gaan wonen. Zij ontkende alles glashard, vertelde dat ik jaloers was op hun relatie en dat ik zelf waarschijnlijk een relatie met hem wil en nog veel meer onzin. Zij is namelijk van mening dat we toch geen echte broer en zus zijn omdat we geen bloedverwanten zijn. TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN. Maarja anyway. Gelukkig weet me broer beter en is hij er nu achter.

Hij wilt een DNA test en mocht het kind van hem zijn dan zal hij er voor zorgen. Hij vindt het wel jammer en erg dat ik het niet eerder heb gezegd. Maar hij gaf ook aan dat hij opmerkte dat ik hem ontweek. Nu vallen alle puzzelstukjes op hun plaats.

Riverdale87, Featherr, Sado en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Goed dat je het hebt verteld.
    Lekkere vriendin is zij, voor zowel jou als jouw broer.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tsjee wat een soap. Goed dat je het hebt verteld en fijn dat hij jou gelooft. Voor haar geen goed woord over.

Deel Deze Pagina