Ik was afgelopen dinsdag klaar met mijn 5 daagse AB kuur ivm een blaasontsteking. Maar ik moet echt zooooveel plassen joh! word er niet goed van. Ik heb dus vandaag mijn urine opnieuw laten controleren en dat was allemaal goed. Verder drink ik niet meer dan anders, heb geen zw.schapssuiker... Ik moet echt elk half uur wel een keertje plassen... Komt dit dan door de groei van de baarmoeder? en dan ook gelijk zo extreem?
dat heb ik nu ook wordt er gek van! zeker 's avonds als ik in bed kruip en dan echt continu terug moet rechtstaan om naar het toilet te lopen ook word ik elke ochtend steevast om 6 uur wakker voor een plasje hopelijk trekt het terug een tijdje weg, want ik weet nog van m'n vorige zwangerschappen dat het rond de 7de maand echt nog veel erger wordt, ik wil dus liever nog 2 maandjes plasrust
nou meid ik kan onderhand 5 keer per uur lopen en snáchts mot is er 10 keer uit om de plassen hoor. en dan moet je z'n lekker kindje hebben als mij de de blaas een geweldig springkussen vind
Tja het hoort erbij. Hoe groter je baarmoeder hoe meer hij op de blaas drukt hoe vaker je zal moeten plassen. Tip: begin vast met bekkenbodemspier oefeningen. je zult zien dat je verder in de zwangerschap af en toe wel eens wat urine zult verliezen. Tenminste dat had ik af en toe. Nu nergens last meer van.