mijn buurmeisje van 16 word volgende week geopereerd, ze krijgt een open hart operatie wat natuurlijk niet niks is. ik wil zo graag iets leuks geven voor als ze thuis is. haar moeder past op onze meid 2 dagen in de week dus het mag best iets wat duurder zijn. heb zelf een hele leuke mand en daar wil ik dan allemaal kleine dingetjes in doen (gezichts maskertje, cremepjes enz enz) maar heb nog wat inspiratie nodig. dus hebben jullie nog leuke tips, die zijn heel erg welkom
een leuk boek, dvdtje om de tijd te doden iets lekkers; bus pringles of een reep chocolade Nagellakjes + remouver en wattenschijfjes Lekkere hand en bodycreme (Nivea Soft is erg fijn)
idd verwenpaketje is een super idee, maskertjes, crempjes, wat macke up, misschien wat geurtjes (of een bon ervoor) natuurlijk ook wat om te snoepen, bij de tuinen heb je wat ouderwets snoep waar heel wat lekkers bij zit. oja wat scrupspulletjes, handschoen, of zon borstel aan lange steel. natuurlijk ook wat te lezen.
Inderdaad een lekker verwen pakketje met heerlijke zalfjes, maskertjes, boeken (of leuk meiden tijdschriften pakket) en misschien heeft ze een Ipod, daar kun je bijvoorbeeld ook Itunes bonnen voor kopen. Is wel iets waar meiden van die leeftijd mee bezig zijn. Lief dat je dit doet! En natuurlijk veel sterkte toegewenst!
pandora armbandje (waar je van die bedels bij kan kopen die een betekenis kunnen hebben). Erg leuk! ( is van zilver trouwens)
Bus pringles... lekker na een hartoperatie @TS; Wat een leuk idee! Misschien idd een mand met dingetjes erin en daarbij misschien een welnessarrangementje voor haar moeder en haarzelf?
alles is prima ,, maak je daar maar niet druk om ,, vind het een heel goed idee van je een mandje vol met leuke dingetjes te doen die ze nadat ze herstel is lekker kan gebruiken. in het begin zal ze voornamelijk veel liggen en slapen , dus je kan er ook iets bij doen wat ze kan gebruiken als ze ligt op de bank of bed als tijd verdrijf xx