help wat moet ik nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rianne23, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi

ik heb een dochter van 15 maanden oud en sinds een week wil ze niet meer inslapen. zodra als ik of haar vader bij haar is is alles goed en als we weg zijn brult en krijst ze alles bij elkaar. ben soms wel 3 tot 4 uur bezig met haar om in slaap te krijgen, ( niet als ze bij ons is want dan slaapt ze binnen no time) maar wat moet ik nu. ik weet niet meer wat ik moet. wie herkent dit en heeft tips voor mij!

alvast bedankt

liefs rianne

2. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb er niet echt ervaring mee,
    maar m'n zoontje begint ook vreselijk te huilen en gillen als we hem in bed hebben gelegd en weglopen, maar na een half uurtje uit tieren, valt hij zo in slaap.
    Maar het liefst slaapt hij natuurlijk in papa's of mama's armen..

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Allebei jullie kindjes zitten in de leeftijd voor een sprong dus daar zou het zeker aan kunnen liggen.

Denise; jouw kindje is nog zo jong, die heeft denk ik ook nog gewoon mama/papahonger.

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Rianne, zoals ik net bij de februarimama's ook al schreef heb ik hier ook zo'n lastpostje. Ik denk dat we niets anders kunnen doen dan te proberen ons geduld te bewaren en af te wachten. Het is alleen jammer dat het zoveel energie kost.

Telkens uit bed halen werkt bij ons alleen maar averechts, want dan gaat hij steeds meer over zijn slaap heen. Dus als ik er al naartoe ga, herhaal ik het instopritueel (slaapzakje en dekentje goed leggen, aai over zijn bol, slaapliedje aanzetten en welterusten zeggen.

Ik wens je veel geduld en veel sterkte!

Groetjes, Wendy

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    nachtlampje aan ? dat werkt hier tenminste altijd prima

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier hetzelfde als Wenniepenny. Ik vind het vreselijk moeilijk maar merk echt dat het werkt. Jarissa heeft best veel bij ons geslapen maar dat gaat op den duur ook ten koste van je eigen nachtrust.

Veel sterkte meid en probeer elkaar af te wisselen als het lukt. Het is even geen pretje. Hopelijk is het snel over.

7. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    nu niet toegeven aan eruit halen.
    Je moet hier even doorheen, zij heeft ws nu ook last van verlatingsangst, dus loop om de 10 min even binnen stel haar gerust door een aai en een kus, leg haar rustig neer en zeg dat het bedtijd is, verder niet te gezellig maken anders heeft het geen zin.
    Dit ritueel doorzetten en w.s na een paar avonden wordt het duidelijk voor haar dat jullie er wel zijn, maar dat ze mag gaan slapen.
    Succes
    Groet Lianne

Deel Deze Pagina