He Nathalie, Jeetje leef met je mee hoor. Als je ongi bent kan dat je bv ook beinvloeden. Ze zeggen dat het anders kan gaan smaken. Idd is veel stress niet goed voor je productie maar daar heb je niks aan nu. Probeer de andere kids een dagje weg te brengen en zelf met Justin in bed te gaan liggen, niks anders doen dan aanleggen, aanleggen en nog eens aanleggen. Van VSM bestaat er ook een bv drankje dat heel goed moet werken. Veel succes en sterkte met je beslissing.
En je moet niet vergeten dat je je kereltje al 3 maanden het beste hebt meegegeven. Petje af hoor. Maar ik weet dat de beslissing heel moeilijk is.
Hoe is het vanmorgen Naatje? Ik blijf je een kanjer vinden hoor! Niet te geloven, wat een doorzettingsvermogen heb jij!
Je kan niet zeggen dat je er niet alles aan doet. Hopelijk werkt je doorzettingsvermogen snel vruchten af!
Vanmorgen loopt mijn wekker af :7.30 uur Ik werp een blik naast me,meneer slaapt nog Jeee wat een ruk hebben wij geslapen! Heeeey ik voel...........stuwing Maak snel mijn ventje wakker en hij begint gretig te drinken. Uit 2 borsten en zelfs mijn matras word nat. 8.00 uur Volgens mij heb ik nog wel wat Pak mijn kolf en ben klaar met 1 borst tjakka 150 CC Nu de andere borst,hmmmmmmm daar komt niets meer uit,of toch wel? Even een spuitje in mijn neus,en daar komt ie hoor Een fles van 210 CC en die bewaar ik lekker tot vanavond 8) Die domperidon doet goed zijn werk
Och Nathalie toch! Met dikke tranen heb ik je stukje zitten lezen! Maar wat zie ik hier, alleen maar mooi nieuws vandaag! Geweldig meid wat een kolfresultaat ook zeg! Je kan het! Zet hem op! En toch ook nog een knuffel die heb je verdiend! ~~***knuff***~~
Nathalie ik zit hier met de tranen in mijn ogen van jou verhaal. Ik vind je een enorme sterke vrouw. Je verdient echt een hele grote BRAVO voor je doorzettingsvermogen. Een hele dikke knuf voor jou en je gezinnetje van mij.
Super goed! =D> Jij bent in 1 woord GEWELDIG! Ben super blij dat jouw mooie ventje nog lekker van jouw mama melk kan genieten!
Wat zijn jullie lieffffffffffffffff Ben jullie ook erg dankbaar hoor. Zonder jullie hulp was ik echt radeloos geweest. Van Domperidon had ik immers nog nooit van gehoord.
Hey Nathalie, hartstikke goed dat het nu weer zo goed gaat! Enne..... stuwing..... dat klinkt inderdaad als muziek in de oren. Jouw zoontje weet ook wel wat hij lekker vindt: en dat is moedermelk. Liefs, Marla
Oh trouwens, Naat, even vreselijk offtopic: mag ik Justin reserveren voor Faylinn, als ik dat nog niet gedaan had? Ik vind het zo'n lekker bekkie!