Goed gedaan Natalie, helemaal top! En ook fijn dat je wat aan dit forum hebt gehad. Sterkte nog wel met je ouders. Niet leuk allemaal. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen het komende weekend. Liefs
Wat geweldig voor je! Doorzetten loont. En ook hulde aan jingels met haar gouden domperidontip. Ik heb hem hier ook eens aan iemand (Nynke geloof ik?) kunnen geven toen zij droog stond en die heeft haar productie er ook snel mee kunnen opkrikken. Echt ideaal zo'n forum als dit... zo slepen we elkaar er bij problemen wel doorheen!
Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Ik vind het zo fantastisch van je meid! Echt geweldig! Echt superknap van je! Jij bent echt een voorbeeld voor anderen! En dan ook nog een heel gezin draaiende houden...
Hij slaapt nu Overdags gaat het nu redelijk,al met al 300 CC kunnen kolven \/ De fles word alleen bij mij niet geaccepteerd,wel bij mijn man. Gelukkig werkt hij nooit 's avonds dus hij kan dan die fles geven. Ik moet alleen nog proberen om de BV aan het einde van de middag en 's avonds op te krikken,want dan heb ik echt niet veel meer. Echt waar ben jullie zo dankbaar *Dikke kus* voor iedereen! En kijk hier doe ik het voor Hij was lekker aan het drinken bij mij,en papa kwam thuis van zijn werk. Mijn man kwam even kijken bij het drinkende ventje,hij liet los en.....
Zelfde probleem hier hoor, voor wat betreft eind van de middag en avond. Maar echt top meid! Leuke foto Lekker ventje!
Leuk dat het nu weer goed gaat! Misschien goed om weten dat je melkproductie achteruit kan gaan als je binnenkort ongesteld gaat worden, kan dus goed zijn dat je daardoor minder of geen melk meer had.
Een late reactie maar meid wat heb je het goed opgepakt zeg! Helemaal super en lekker verder genieten. Wat een heerlijk koppie heeft Justin.
=D> voor Nathalie! En heel veel sterkte met de familieproblemen, hoop dat het snel in een wat rustiger vaarwater zal komen.
Ik weet niet hoe jouw probleem precies is maar het is wel normaal dat kindjes aan het eind van de middag of avond vaker willen drinken. Dat heet clusteren. Gewoon aanleggen ze tanken zich dan vol voor de nacht. Als je kindje niet tevreden is bied je gewoon meer borsten aan bijv. borst 1: links, borst 2: rechts, borst 3: links, borst 4: rechts enz. totdat je kindje tevreden is. Is ook heel goed voor je productie.
Wat Nemo beschrijft doe ik ook. Soms heb ik wel 6 keer gewisseld binnen een kwartier ofzo. Hier gaat het nu een stuk beter Slik nog wel die tabletten. Morgen naar Center parcs,ben de héle dag al aan het inpakken. Tjee wat moet je een hoop meenemen voor 6 pers. Heb wel 3 kant en klare pakjes melk voor extreme nood,maar ga er van uit dat die gewoon dicht blijven Ongi is gelukkig niet doorgebroken,alleen bruinverlies gehad. Is alweer weg.........
He Nathalie, Veel plezier in Center Parcs! Hoop dat je een beetje tot rust kan komen met je gezinnetje samen, fijne dagen!
Aah, CP! (vroeg in ander topic waar je heen ging). Leuk! Haha, ja..voor 6 mensen moet er aardig wat mee neem ik aan Have fun!
Ohja, trouwens...voor mij zou t dan met de kolf zijn, van de ene naar de andere borst om en om, maar neem aan dat dat hetzelfde effect moet geven. Verder zal ik dit topic niet overnemen.