@Wicjuh: jij kolft alles ? Dan is het mischien verstandiger om dubbelzijdig te kolven. @Nathalie: fijne dagen samen met je familie !
Even laten weten dat het heel goed gaat \/ BV is weer helemaal op peil. Durf het nog niet zonder de domperidon,maar ga het binnenkort afbouwen met te slikken. Ik heb een eigen weegschaal aangeschaft Toen ik hem kocht Vrijdag de 13e 6040 gram(klopte trouwens helemaal niet met het CB) En afgelopen Maandag 6160 gram Gaat dus hartstikke goed En Justin slaapt van ongeveer 21.00 uur tot 's morgens half 8 8) Kolven heb ik alleen niet meer gedaan,flesje word echt niet geaccepteerd Hij begint al te gillen als hij de fles ziet. (heel erg genoten van Center Parcs trouwens)
JA Als het aan mij ligt zolang mogelijk. Een flesje BV wil hij als mijn man even doorzet opdrinken maar van KV gaat hij gewoon kokhalsen,dat vind hij zo vies Vond het even een beetje moeilijk om op Center parcs in het openbaar te voeden,maar toen er tot 2 keer toe verschillende damens in het zwembad naar me toe kwamen en zeiden: Makkelijk hé borstvoeding? Wat goed van je dat je borstvoeding geeft. En zelfs in het restaurantserveerster) Aaah kijk nou wat lief en wat is hij lekker aan het drinken. Toen was het helemaal niet moeilijk meer Ik hoop dat ik nog maar lang BV mag en kan geven
Gelukkig dat het zo goed gaat zeg! En inderdaad, die reacties zijn fijn om te krijgen. Het sterkt je toch weer....