Help, wat moet ik regelen?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door hippiegirl, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippiegirl

13 mrt 2015
    8
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn vriend heeft gister kenbaar gemaakt dat hij twijfelt over onze relatie, en dat hij er over denkt om het uit te maken.. Ookal had ik al een tijd een vervelend voorgevoel ik ben er toch erg van geschrokken en het maakt mij heel erg verdrietig:( we hebben een prachtige dochter van bijna 2 en hebben al 6 jaar verkering. We hebben nooit ruzie en lachen veel met elkaar, maar de spanning is volgens hem weg en hij vergelijkt het met een broer en zus relatie. (Fijn om te horen..not). Onze dochter was een grote verassing, we waren 21 toen we haar kregen en voor hem is het te snel gegaan.

Pff dus nu is mijn hart gebroken en weet ik echt niet wat ik moet, hebben jullie tips wat ik alvast kan regelen? We zijn niet getrouwd en ook geen samenlevingscontract, ook geen huur of koopcontract we wonen in een vakantiehuis van mijn ouders.

Liefs

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat verdrietig voor je. Is het zeker dat jullie uit elkaar gaan, misschien praten met een buitenstaander om dingen helder te krijgen? En dan vooral je vriend, omdat je aangeeft dat hij twijfelt.

Sterkte

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat vervelend. Ik zou met elkaar gaan praten. Is relatie therapie een optie? Ik vind de handdoek in de ring gooien na zo'n boodschap wel te gemakkelijk. Jullie hebben kinderen, dan moet je er ook alles aan doen om aan je relatie te werken. Elke relatie kent z'n ups en downs. Praat met elkaar. Ga eens met z'n tweeën weg zonder kinderen.

Mocht hij toch het opgeven, is er dan een mogelijkheid dat jij die die vakantiewoning kunt blijven wonen met de kinderen? Heb je werk/inkomsten?

Veel sterkte

4. hippiegirl

13 mrt 2015
    8
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie, heb er met mijn vriendinnen over gepraat en dat lucht zeker op. Probeer er ook steeds met hem over te blijven praten en heb ook relatietherapie voorgesteld hij zou er over denken maar zei ook dat hij er eigenlijk geen zin in heeft. Het voelt voor mij heel erg als een afwijzing, ik vraag zó vaak of hij wat leuks wil doen maar hij zegt altijd dat hij er geen zin in heeft, waardoor ik me weer afgewezen voel. Hij is altijd weg en met zijn vrienden kan hij wel leuke dingen doen. Ik heb nu voorgesteld dat hij een week ergens anders verblijft zodat hij kan kijken of hij me mist. Ik wil ook zeker niet zomaar een relatie weggooien waar ik zo mijn best voor heb gedaan maar hoe hou ik het vol met iemand die het eigenlijk niet meer wil en er ook niet meer zijn best voor wil doen? Mocht het toch misgaan kan ik gelukkig in mijn huis blijven wonen dat scheelt een hoop stress. Ook werk ik gewoon 25 uur in de week. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal..

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.250
    6.131
    113
    Ik zit me hier een beetje op te vreten, maar.. Jullie hebben een kind samen. Jullie allebei zijn het aan haar verplicht om alles eraan gedaan te hebben voordat je de handdoek in de ring gooit, vind ik.
    Heeft je vriend dat wel door?
    Jullie zijn allebei volwassen mensen toch? Probeer vooral jullie dochter en de consequenties voor haar voor ogen te houden.
    Sterkte met de situatie en ik hoop dat jullie eruit komen.

Deel Deze Pagina