Lieve vrouwen ik heb even advies nodig. Hopelijk willen jullie mij die geven.... Ik weet er zijn al heel veel onderwerpen voorbij gekomen en ik heb ze ook bekeken. Hieruit komt vaak dat veel vrouwen onzeker zijn en maar in de wacht worden gezet. Geldt ook voor mij helaas... 19 Okt was mijn laatste ongesteldheidsdag. Op dinsdag 15 Nov testte ik positief. Helemaal blij en in de wolken... Zondag 20 en 21 Ben ik wat bloed verloren met donkerrood slijm. Maar de hoeveelheid is minder dan mijn normale ongi. Ook heb ik total geen krampen of pijn gehad. Dus na 2 dagen was er ook niks meer te zien. Geen bloed verlies! Nu 24 Nov begin ik buipijn te krijgen bij lies en schaambot en ook een pijnlijke plek bij mijn lage rug/ bekken. Dus de twijfel slaat toe.... Heb ik wel een MK gehad of ben ik nog zwanger? HA gebeld en die zegt> je moet gewoon afwachten want het vruchtje kun je soms na 2 weken nog verliezen. VRAAG 1: Hebben jullie dit ook mee gemaakt? Eerst en bloeding toen niks en dat later als nog de MK doorkwam? Nu is mijn man jarig en wil dit weekend naar een shusibar ... Maar ik weet niet of dat wel verstandig is. Dus zei mijn man, doe dan een test, maar ik heb ook gehoord dat het hormoon nog in je lijf kan zitten. Dus dat dit geen zin heeft! VRAAG 2: Wat adviseren jullie omtrent eten? Sorry voor het lange verhaal, maar ik weet niet waar ik sta, wat ik kan verwachten en wat ik kan doen. OJA en de ha wil me niet voor een echo sturen en het ziekenhuis zegt niks te kunnen zonder verwijzing ivm verzekering:x
Wat naar die onzekerheid, ik zou de verloskundige bellen en je verhaal uitleggen. Waarschijnlijk wil die wel al dan niet tegen betaling een echo doen. Je kan ook een test doen, als het een miskraam is zou deze moeten aflopen. Sterkte.
Doe eens een zwangerschapstest. Dan weet je of je nog zwanger bent of niet. Wanneer positief ( moet een knaltest zijn nu) hou je dan aan de regels. Bij een negatieve test weet je genoeg.
Lieve leeuwtje1981, ik dacht aan je banner te zien dat het niet goed gegaan was. Maar begrijp nu dat dat niet van nu is? Wat een onzekerheid allemaal. Ik zou inderdaad toch testen om te zien wat de test nu aan geeft. Sterkte meid!!
Ik zou ook een test doen. Je hoort nu een knaller te hebben. Is het streepje toch lichter, dan weetje helaas genoeg Is nu 5 dagen geleden, dus hcg neemt wel zeker wat af als het niet goed gegaan is. Sterkte! Ook zou ik je vk bellen en je verhaal doen. Kijken wat zij zegt
Ik zou ook even testen. Mocht hij nog knalpositief zijn dan geeft dat geen zekerheid, maar als hij negatief is of heel licht dan heb je een miskraam gehad. Sterkte met afwachten.
Goede morgen: Omdat er nog niks is gebeurt en ik vanavond dus uiteten ga heb ik vanmorgen een test gedaan. Deze is negatief. Dus helaas niet meer zwanger. Helaas nog steeds veel buikkrampen en verlies niks. Ik hoop dat mijn lijf gauw weer tot rust komt.