In de war

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennifer14, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Hoii allen,

Ik ben echt super in de war ! Wellicht dat iemand mij kan helpen ?

Heb 13 okt curretage gehad, 7 nov controle waarbij ik voor het eerst bloedde (3 dgn hevig gebloed).
    14e krampen.. 18e getest en positieve zwangerschapstest.
    Gezien 3 dagen hevig bloeden op 7 nov dacht ik misschien dat er mogelijk 2 eitjes zijn gesprongen waarvan 1 is bevrucht.
    19e digitale test en die zei 1-2 weken.. 22e weer digitaal gestest en hij liep op, 2-3 weken.

Gisteren moest ik toevallig bij de huisarts zijn voor iets anders en net voordat ik daar naartoe vertrok had ik helder rood bloed verlies.
    Ik meteen verhaal gedaan bij ha en die verwees mij door naar het ziekenhuis. Ik daarnaartoe, onderzoek gedaan en echo maar op ech was nog niets te zien.. bloed geprikt, uur kater uitslag en ik zou qua hcg waarde op 315 zitten. Wederom afspraak meegekregen voor as maandag om weer te testen kijken of die hcg waarde oploopt.

Zit ik in de auto, opeens voel ik dat ik bloed en ja hoor mijn inlegkruisje had flink wat donkerrood bloedverlies. Ik dacht meteen miskraam

Verder geen bloed niks noppes. Gistermiddag licht helderrood een beetje en gisteravond dus wel wat meer donkerrood/bruin. Daarna helemaal niks meer, geen druppel niks.

Kan iemand mij vertellen of zij dit wel eens heeft meegemaakt en alsnog zwanger bleek te zijn??

Ik ben echt ff in de war sowieso met betrekking tot de zwangerschap want was overrompeld zo snel na de currrtage maar dit maakt mij helemaaaal onzeker. Vooral het maar 2x op een dag was en verder niks.

Anyone ??

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Jeetje wat heftig meid!
    Ik heb 4 dagen later dan jij, 17okt curretage gehad en nog geen menstruatie gezien wat mij erg onzeker maakt!
    Controle echo vandaag was goed.

Ik kan je helaas niet vertellen hoe het er nu voor staat en wat het betekend.
    Maar kan helemaal begrijpen dat je de kluts kwijt bent!
    Wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!
    Ik hoop echt voor je dat het gewoon goed gaat!

3. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0

Dank je !!! Jij ook veel succes verder

4. Jennifer14

20 sep 2011
    51
    0
    0
    Niemand verder ? Geen reacties ?? Niemand die mij wat kan vertellen ??

5. Frey

Frey Niet meer actief

Wat vreemd. Wat zegt die waarde van 315? Klopt dat met de termijn?
    Ik heb er geen verstand van, maar is er een kans op een bbz? Of is het heel normaal dat je nog niks ziet met een echo?

Oké, dit zijn zomaar wat vragen die bij mij opkomen. Jij zal wel helemaal vol onzekerheid en vragen zitten. Alleen een arts of deskundige kan jouw vragen beantwoorden. Maak een nieuwe afspraak, schrijf je vragen op en ga niet weg voordat je duidelijkheid hebt of een concreet plan. Succes! Ik hoop op het beste.

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Je ziet op de echo vaak pas iets rond 1800 hcg...

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Het is gewoon te vroeg voor een echo. Met 4-5 weken is het normaal dat je nog niks ziet.
    Je kunt nu niks anders dan afwachteb. Maandag weet je meer..

Deel Deze Pagina