Vandaag had mijn dochter onverwacht een creatieve uitspatting, alleen jammer dat het op onze houten vloer was ... Ik stond in de keuken en ze riep vanuit de woonkamer: 'mama, kom eens kijken, mooi gemaakt!' Natuurlijk ging ik even kijken en trof onderstaande aan... Welke creatieve uitspattingen hebben jullie kindjes al gehad?
Hmm ik kan nu in m'n ooghoek de meest permanente uitspatting zien... De muur dus. En de keukenkastjes zijn al paar keer slachtoffer geweest. Maar glossy deurtjes dus glassex en het is weer schoon. Tip: potlood kun je uitgummen Wel oppassen voor de lak van je vloer..
Mooooi! Hier kan ze niet zelf bij de kleurspulletjes en kleuren doen we altijd samen, dus tot nu toe nog nooit mis gegaan hier.
In de kraamweek van de tweede en de kraamweek van de derde zijn de muren aardig wat opgefleurd zeg maar.
haha en trots dat ze dan zijn om wat ze gemaakt hebben. Potlood kun je inderdaad uitgummen, stift op houten vloeren is gek genoeg met pindakaas schoon te krijgen... Hier is mijn zwarte leren tas versiert met matelic stiften strepen, deze had ze van oma gekregen en wilde ze maar al te graag uit proberen, jammer dat nu net mijn tas voor handen lag... En boven hebben we de slaapkamerdeur van mijn dochter geverfd met krijtbordverf, de 1e keer snapte ze echter niet helemaal dat de krijtjes alleen voor de deur bestemd waren. Het witte behang naast de deur is nu blijvend versierd zeg maar.
Ohhhhhhhhhhhh mooi heb je het er nog af gekregen? Hier liggen alleen de kleurpotloden voor het grijpen en dat heb ik eigenlijk wel overal vanaf gekregen. Ik heb expres geen stiften in huis...Stickers plakken alleen onder toezicht
Stickers hou ik inderdaad ook altijd in de gaten, maar weet nu dat je ze er weer af krijgt met lampenolie... ze had namelijk de prenatal folder met kortingstickers te pakken gekregen en ze heel leuk op de houten eetkamerstoelen geplakt en ik kwam hier niet gelijk achter waardoor ik ze er niet meer in ze geheel eraf kon trekken... ach ja... kinderen!
Er was eens een peuter, een balpen, een net behangen muurtje boven de keukentafel en een minuut waarin mama even niet keek... ...en ze leefden nog lang en gelukkig. Wij genieten er nog dagelijks van
Op zich valt t qua tekeningen nog mee, maar vorige week heeft ze wel de wasbak laten overlopen (de plastic visjes wilden zwemmen ), dat het beneden in de kamer door het plafond kwam stromen. We stonden te douchen, toen vriend beneden opeens alarm sloeg. Waren al bang dat de douche lek was ofzo.. Dus dat viel nog mee. Maar de ondervloer hebben we sowieso weg moeten halen, want het begon te stinken. Toen nog een nachtje de vloerbedekking opengeklapt laten dogen.. Heb t water nu maar afgesloten op dr kamer..
E. vond de koelkast niet zo mooi denk ik..?? Ook onze creme kleurige bank is opgefleurt met stift en op de donker bruine keukenkastjes is ook al eens gekleurd met stoepkrijt.. ag ja, ze doen het niet expres
bij mijn ouders op de muur met een potlood getekend toen ze 1 jaar was. bij schoonmoeder op de muur met krijtjes(mocht van sm, was ik dus helemaal niet blij mee.)volgens sm snapte ze wel dat het alleen op die ene muur mocht. thuis op de laminaat vloer, en vensterbank, was ze heel trots op heb ik mooi gedaan mama. thuis op de bank met wasco, bruine stoffen bank had ineens vrolijke kleurtjes(wasco maar direct in de prullebak). maakt niet uit waar ik de kleurpotloden opruim ze weet ze tevinden.
Alleen kinderen die op bezoek komen doen dat hier Mijn dochter heeft het nog nooit gedaan, de lieverd!
Haha, ik zie meteen allemaal taferelen voor me wat iemand allemaal heeft gedaan om daar achter te komen
Oh wat heb ik een braaf kind. Die heeft zoiets (nog) nooit gedaan. Het "ergste" wat ze ooit gedaan heeft is zichzelf van kop tot teen volsmeren met bepanthen haha
Komt nog wel... De laatste weken is mijn dochter opeens zó stout en doet allemaal gevaarlijke dingen..
Laatste keer toen ik zoiets hardop zei... Zat de volgende de halve slaapkamer vol tandpasta "Ik wilde even schoonmaken, mam!" De keukenkastjes was wel begrijpelijk hoor.. Wij hebben een groot "whiteboard" in de keuken. En wij schrijven heel soms ook weleens op het keukenkastje als er iets ECHT niet vergeten mag worden 's ochtends. Met whiteboard marker dus. Weet zo'n kind veel...
ik heb prachtige paarse strepen op de muur in de gang. een klein jaartje geleden hebben mijn man en mijn vader een muur in de woonkamer behangen. Roze metallic met bloemen. Fleur vond een pen en besloot dat zij ook wel mooie bloemen erbij kon tekenen En er staat hier een prachtige tekening op mijn tafel, ook met pen. tja, had ik het maar beter op moeten bergen allemaal
Ondersmeren met bepanthen oid heeft ze hier dan nog nooit gedaan! Dit was ook de eerste keer dat dit voor is gekomen... Het is er goed af gegaan met billendoekjes, werken heel goed samen met wasco! De viltstiften liggen (om deze reden) nog ingepakt in de kast waar ze niet bij kan Verdere kleurpotloden e.d. ook, op 1 donkerblauw wascokrijtje na die half onder de bank gevallen was! En zeg inderdaad nooit: 'dat doet ie van mij nooit!'