pop van 63 cm voor 2e verjaardag?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Athina, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kopen of niet?

1. Ja doen!

2. Nee, te groot/deze is leuker....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind hem zo schattig... de babypop uit de bartsmit folder, maar hij is wél 63 cm. En misschien vind ik dat juist zo schattig.
    Aangezien grote zus de babypop van de jongste (die ze met de geboorte gekregen had) toch heeft weten te claimen, willen we nu voor de 2e verjaardag een pop kopen voor onze jongste.

De meeste poppen komen geluid uit en dát hoeft dus niet... Nu zagen we dus deze:

Maar hoewel ik hem graag wil (beetje betaalbaar ook tenminste) twijfel ik nog steeds: Dochterlief is tenslotte maar 88 cm... en dus maar 25 cm langer dan de pop. Dat is niet heel veel ;).

Wat zouden jullie doen?

Bart Smit - Pop Lissi

dit is hem morgen is de pop trouwens in de aanbieding voor 12 euro meen ik. 20 had ik er niet aan uitgegeven...

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik vind hem veel te groot. Onze dochter heeft een pop van 45 cm en dat is een mooie maat. Ze kan er goed mee moederen en de pop kan met 50 babykleding aan.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Mijn dochter van drie heeft een pop van 43 cm, dat is al groot zat!

Kijk eens op lobbes.nl daar hebben ze wel leuke.

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Die pop is wel erg giga! Julie heeft een pop van 36 cm (Corolle, Miss Corolle met echt haar) en die is groot genoeg, anders zou ze 'm amper kunnen tillen :).

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hmmm moeilijk :) staat weer té veel keus.. hoewel ik nog twijfel :p zo'n grote baby vind ik ook wel leuk - maar misschien is dat meer voor de oudste, met 5 dec. Maar in elk geval veel 30 cm popjes op lobbes..

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik zou ook een kleinere doen, zo'n grote is niet te hanteren voor een klein kind...

7. Bri

Bri Niet meer actief

Ik denk dat je dochter haar eigen babypop heel gauw terugkrijgt als je deze koopt; want als ik haar zus was zou ik het wel weten!

Voor een 2-jarige vind ik 'm erg groot.
    Maar wel leuk dat je deze pop de babykleren van je dochters zou kunnen aantrekken, mocht je die nog hebben. Sowieso zul je nooit moeite hebben om leuke kleertjes voor de pop te vinden, genoeg leuks in de uitverkoop in maat 62/68.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hij is hartstikke groot joh. Net zo groot als mijn jongste ongeveer, nou die kan mijn oudste echt niet vasthouden als het een pop zou zijn.

9. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Me nichtje heeft ook die pop gekregen en is zelf klein voor haar leeftijd 83 cm bij 2 jaar). Maar ze speelt er wel leuk mee en sjouwt hem overal mee naar toe..

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @bri: Dat houden we wel in ons achterhoofd, maar daar gaan we dus érg goed op letten. De oudste probeert het wel vaak zo :p .

@ spikkeltje: Oei.. nu ga ik dus weer twijfelen- want dat lijkt me dus zó leuk..

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    I love Corolle, zulke mooie poppen :)

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zou denk ik toch voor een kleinere gaan.
    Hij is wel leuk, maar erg groot!

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    Ik zou ook voor een kleinere gaan. Mijn dochtertje heeft heel veel poppen, maar speelt altijd met de kleinste twee omdat ze die makkelijk mee kan nemen.

Deel Deze Pagina