We willen misschien volgend jaar een paar weken op Aruba of Curacao doorbrengen. We dachten aan een huis huren maar nu zie ik dat 3 weken op een resort zitten niet per se veel duurder is. Welk resort moet ik zijn? Bijvoorbeeld Chogogo, Papagayo, Jan thiel, Livingstone etc... Moet wel kindvriendelijk zijn, grote bungalows hebben (we zijn met 5 man) en in de buurt van alle voorzieningen (strand, winkels etc...).
onmogelijk..... jan thiel zit niet bij de winkels dus chogogo,papagayo livingstone enz liggen mooi dicht bij strand(niet aan het strand maar ertegenover) de bungalows op chogogo zijn heeeel ruim en mooi maar kindvriendelijk............. ik zeg nee maar wat versta je onder kindvriendelijk? kijk even bij www.zoover.nl
Ik denk dat ze bedoelt dat er kinderactiviteiten georganiseerd worden, kinderstoeltje e.d. in het huisje, kinderbad, speeltoestellen, etc. Lijkt me
klopt dat bedoel ik ik denk dat de Jan Thielbaai niet zo leuk is, ook geen mooie stranden. Klopt het dat Mambo beach omgeving leuker is?
Wij zijn naar Chogogo geweest (zonder kids) maar kan niet zeggen dat ik het persé een park voor gezinnen met kinderen vind. De huisjes zijn wel mooi en ruim. Hoe oud zijn de kids? Denk inderdaad dat de omgeving van Mambo Beach dan idealer is.
Wij zijn in Breezes geweest naast Mambo Beach. Was op zich wel het e.e.a. voor kinderen, maar echt kindvriendelijk? Naast ons zat Lions Dive....misschien is dat wat? Ben er zelf niet geweest. Overigens ligt dit wel uit de loop van winkeltjes e.d.
Wij zijn gisteren teruggekomen uit Livingstone Jan Thiel in Curacao. Was helemaal geweldig. Leuk zwembad groot kinderbad, zwembad in de zee echt op en top. volgend jaar gaan we weer!