ik oordeel niet. ik vertel alleen hoe het in mijn geval is gegaan, ik moest juist aangifte doen bij de politie en ik heb het ook gemeld bij MP. ze is alleen als verkoper geblokkeerd.
Maare ehhh als jet wel gelukt was om dit maadag op de post te doen dan wil dat nog niet zeggen dat ze het dinsdag direct gehad had... Er kan bij de post oook een dag overheen gaan, dik overdreven reactie van mevrouw geld terugstirten en met haar geen zaken verder wilen doen
In dit geval zou ik het geld terug storten en wachten op de volgende verkoper. Het is toch idioot dat iemand na twee dagen al aangifte zou doen. Wat leven we in een rare maatschappij tegenwoordig. Mensen vertrouwen elkaar totaal niet meer. Met zo iemand zou ik geen zaken willen doen en jij hebt nu wel heel wat anders aan je hoofd. Veel sterkte daarmee.
Niet druk om maken. Met zo'n aangifte word toch niks gedaan. En al zouden ze op de stoep staan dan laat je he mail contact zien en de reden en is het klaar. En zelf even gaan bedenken wat je nu wil. "Gun" je haar de spullen nog dan zou ik ze opsturen. Zo niet dan stuur je een mail dat je op deze manier geen zaken doet en ze het geld terug krijgt. En bij opsturen natuurlijk nu uitkijken of het wel aan komt. Zulke figuren kunnen nu ook zeggen dat ze niks ontvangen hebben..... Maar evn buiten dit, wat verwacht dat mens eigenlijk? Dat ze het meteen binnen had? Zondag meteen versturen kan al niet. Tenminste niet met pakketdienst/doos. Dus dat had je op zn vroegst dinsdag kunnen doen. Had ze het dus hoogstens op zn vroegst vandaag binnen gekregen. ALS ze geluk heeft. Met de post kan het zomaar langer duren.....
Nouja zeg! Ik zou het geld terug overmaken en aangeven dat je geen zaken meer wenst te doen. God oh god wat een drama maken mensen soms toch !
Zowiezo mag postnl 5 dg doen over bezorgen dus betaald en volgende dag in huis is niet altijd zo. Hoeft het niet eens aan jou te liggen . Sterkte. Ik denk dat ze bluft want politie zou der zowiezo 1 week laten wachten
Nou ja zeg, belachelijk. Inderdaad het pakketje gewoon opsturen en je er verder niet druk overmaken. Sterkte trouwens!
Ik ben een keer opgelicht en heb daar aangifte van gedaan. De politie doet er helemaal niets mee, dus maak je geen zorgen. 2 jaar na dato heb ik nog niets gehoord van de politie. Ze zullen het wel druk hebben met rondrijden met het elleboogje uit het raam
Daar doet de politie niks mee, ik heb ook eens iets betaald en het artikel nooit gekregen, de politie gaf me alleen als antwoord dat het mijn eigen schuld was en dat ze er niks mee deden. Er is geen contact getekend of iets dergelijks.
Zorg dat wanneer je het opstuurt je desnoods een foto van het pakketje maakt en de track and trace bewaard. voor het geval ze zegt dat ze nooit iets ontvangen heeft. m.b.t. politie. Als hij kunt aantonen dat je het nog gaat opsturen / alsnog hebt opgestuurd zullen ze echt niets doen verder. Anders laat je toch even je openingspost hier lezen?
Het geld terugstorten met de melding dat je belangrijkere zaken aan je hoofd had en door de kortzichtige mail geen zaken meer wil doen. Punt. Wat denkt ze wel niet
Nou dat de politie er niets mee doet is onzin! Ik ben dik 1,5 jaar geleden ook opgelicht een aangifte gedaan. De persoon in kwestie moet binnenkort in de rechtszaal verschijnen ... Dus zou het niet zomaar weg wuiven. Maar binnen 2 dagen aangifte das onvoorstelbaar Ik zou geld terug storten en van de koop afzien...
Ik heb vanmiddag contact opgenomen met de politie over wat ik nu het beste kan doen Ik heb gezegd dat ik het niet op wil sturen aangezien ze straks misschien beweerd dat het niet aan is gekomen. De agent vond het ook een bizar verhaal en heeft me geadviseerd om het bedrag terug te storten met een aangetekende brief erbij. Waarin staat dat ik nog niet in de gelegenheid ben geweest om het pakketje te versturen (20 incl. 6,75 verzendkosten) en ik met deze mevrouw op deze manier geen zaken meer wil doen.
Lijkt mij prima. Ik zou het direct terug storten, en direct mailen ( met een leesbvestiging ) dat het geld is terug gestort. En daarnaast nog een aangetekende brief sturen.
Ja, die geven aan dat ze blij zijn met je melding, blokkeren bij meerdere meldingen de verkoper en raden je aan om, jawel, aangifte te doen bij de politie
Leesbevestiging heeft niet zoveel nut, je kan zelf aanvinken of je wil dat die bevestiging wordt verzonden Denk niet dat ze dat gaat doen
Ik zou het alsnog versturen, maar dan wel aangetekend! En haar dat via de mail laten weten, met een verontschuldiging erbij dat het iets later is geworden vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik zou verder niks over de aangifte zeggen en er boven staan. Laat gaan, laat gaan.....
Ik zou het advies van de politie volgen. Dan heb je later geen gedoe over pakket wat niet is aangekomen. Met zo iemand zou ik verder geen zaken doen. Verder veel sterkte.