Lees het al meer dat mensen wachten op hun NOD maar geen ongesteldheid en geen positieve test. Hier dus hetzelfde, al is het op dit moment wat gokken wanneer De dag is. Heb in totaal 9 jaar het spiraal gehad, waarvan de laatste er een jaartje heeft gezeten, erg veel last gehad. Toen maand of 2/3 niks behalve dan condoom. Pil 2 maand geslikt, maar mijn libido werd 0,0 dus weer gestopt. 2 maand terug was mijn cyclus 28 dagen, afgelopen maand 26 dagen. Nu valt het mee zit nu op dag 29, test 2 dagen geleden nog omo wit. Vorige maand allemaal klachten misselijk zere borsten typische klachten die je eigelijk leest . Deze maand gewoon niks, maar ook nog geen bloed. Enige waar ik vandaag last van heb gekregen is en harde onderbuik en is lichtelijk opgezet, maar goed dat kan ook een naderende ongesteldheid zijn Baarmoeder zelf is ook hard en heb geen wit vloed maar het is meer waterig, maar weet dat daar geen pijl aan vast te knopen is. Straks nog maar een testje doen, of zal ik nog even wachten (2dagen geleden omo wit)
Ja, dat zal ik doen na een week overtijd. Heb altijd een cyclus van 26/ 28 dagen. Was dit weekend er ook helemaal op voorbereid, ook de ovulatietesten voor de volgende maand liggen klaar. Zal zo een testje doen, wel weet ik dat de eisprong tussen 13 en 15 moet zijn geweest om zwanger te zijn nu. .. , na de 15de niks gedaan wegens hevige oorpijn, dus had deze maand al afgeschreven om zwanger te worden.
Nou volgens mij is het er , een soort van haha. Ik check elke dag mijn baarmoeder en veegde wat bloed mee, enige rare met de vorige keren is dat die vrij hoog zit ?? Terwijl die normaal met de ongesteldheid super laag zit. Raar lichaam